En wat het ook is, lijkt nu zo lang, maar als je voor je zelf kijkt. Straks maar het echt geen bal uit. Maar ja, de nieuwsgierigheid is groot. Bij mij ook hoor, ben heel erg benieuwd hoe hij er uit ziet!
wij gaan pas naar bed als de wedstrijd is afgelopen "harde buik alarm" gaat hier af... gebeurt niet vaak bij mij, maar de laatste week heb ik 'savonds zo'n 2 a 3... valt nog mee vergeleken met sommige van jullie
Lees hier iets over slijm verlies...Nou ik lijk de laatste 2 weken wel een slak. Echt soms is het net of ik in mijn broek gepist heb...Jakkes!!!
k heb ondertussen ook de 12e harde buik in 2 uur tijd.. daarnet groene klodders in de pot, we zullen wel zien waar het schip strand..
@Aszz: Denk dat jou zo'n kapsel erg leuk staat....(Had wel een andere foto verwacht bij het verhaal dikke ronde kop met appel wangen...Meer zo iets) @Linnie: Truste! @Boze dames: ff knokke?! Vind ik wel leuk joh.... @Nieuwsgierig naar de baby: Ik ook ik zeg steeds maximaal nog 8 weken. En be het opzich niet zat of zo maar wil wel eens weten wie er nu in mij woont....
jaa doen we zeker, ik neem nu eerst een warme douche en een asprine vorige keer zakte het af.. Jacob riep al: waarom komen die dingen niet als je aan dat apparaat ligt man.
Tja, dat zal je altijd zien idd!! Nou, maar lekker ff warm douchen dan en proberen rust te vinden op bed! Wij gaan zo ook naar boven, oant moarn!
Hey pip! Ik werd weer eens wakker gescheeuwd door darren die in z'n bed heeft geplast. Schiet lkkr op, ben klaarwakker nu. Gaviscon was in m'n keel blijven hangen paar uur geleden, dus lekker gore smaak in m'n mond. zwanger zijn: ik denk gewoon bij mezelf: het kan tussen nu en 6 weken gebeuren... Dat klinkt mij prima aan.
Ja hoor, baby is nu ook wakker. En is met z'n dikke kont op m'n longen gaan liggen. Krijg haast geen lucht zo.
En weer de eerste hier. Bleg kut nacht. Heb amper meer geslapen. Als ik darren naar school heb ga ik mooi nog ff liggen!!
Goede morgen! @Yend: eenzame nachtelijke gesprekken met jezelf? Kruip er straks maar weer in, je zult het nodig hebben na zo'n nacht. @Tante Mars: hoop dat het weer afgezakt is. Hier heerlijk geslapen! Sorry dames. Heb effe een domme vraag, maar zo'n harde buik hoe voelt dat dan? Heb wel vaak dat mijn buik gespannen staat (maar eerder langs 1 kant) omdat de baby daar aan het duwen is. Maar dat is toch niet wat jullie een harde buik noemen ofwel? Gisteren wel krampen gehad (kon nauwelijks lopen), maar had vast te veel gedaan (45 min. gekuist zou toch moeten kunnen ). Heb me dan maar rustig neergezet en aan de geboortekaartjes en bedanktjes gewerkt.
Sluit ik me helemaal bij aan , ik was hier rond kwart over 3 kijken of iemand een rubbere hamer voor me had , maar ik was net iets te vroeg zie ik .... sliep pas weer om 6uur ...en om 7 uur gaat bij ons de wekker van manlief en daarvoor was ik al weer wakker ..Maar kids vandaag allebei naar school en heb me voorgenomen vandaag beetje rustig aan te doen , kijken of suikers dan beter zijn ..................
Moge!!! Dacht ik gisteren DE manier te hebben gevonden om zonder pijn te slapen.....Hmmmm was maar 1 nachtje dat het werkte want vannacht weer haast niet geslapen...Jammer hoor. Vandaag maar relax denk ik, van middag komt er een vriendinnetje dus doe denk ik verders helemaal niks.... Tante nog niet online geweest.....Hopelijk daar alles afgezakt.