Ik stuur de zon ook jullie kant op! Ooh ik denk dat ik volgende week weer ga werken. Die laatste 3 dagen moet wel lukken. Die manager is 'ziek' . Hij zit thuis vanwege prive omstandigheden en niemand weet hoe of wat. Zijn baas irriteert zich er kapot aan ( heb ik net gesproken ) Dus als ik het nu slim speel, ga ik gewoon nog even aan het werk en doe ik alsof mijn neus bloed... Ook al zou ik een andere baan krijgen, ik heb natuurlijk wel 'gewonnen' als mijn contract verlengd wordt...
yadi : dat heb ik dus ook.. net alsof hij/zij zich af moet zetten ofzo hihi! aszz: slim! houd de eer aan jezelf meis! wel apart dat de baas zich uitlaat tegenover personeel over hoe hij over jouw leidinggevende denkt ... maar goed ook wel weer 'fijne' info dat je leidinggevende dus blijkbaar niet echt lekker in zijn vel zit thuis / prive
wie weet Aszz, dat jij dan toch kan blijven hij op mag nokken Mem heeft hier net gestofzuigd, wachten nu tot de bezorgers van fiets en bed hier zijn, kunnen we dan te boodschappen!! Het is hier een en al sunshine, heerlijk!!
nee... ik zit lekker binnen... heerlijk op de bank een spelletje aan het spelen en te nietsen... zodirect komt hubs en dan gaan we boodschappen doen... owh is het al zo laat... gunst... ik ga me even klaar maken...
Jaaa wij hebben lekker buiten gezeten. Man heeft een border gemaakt achter, en we hebben samen met Nathan ge-stoepkrijt