MEI 2010 mama's deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipelina, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Wij hebben een 'leuke' dag achter de rug, hubbie is bezig met een vervroegd reintegratie project voor omscholing. En vanmiddag was er een training samen met nog 4 anderen. Maar omdat ik geen auto bij de deur heb en niet bij een zkh kan komen als dat nodig is, mocht ik mee (is enige weken geleden al afgesproken).. Wat is dat leerzaam zeg :D haha..

daarna was er op de vliegbasis in Leeuwarden een een of andere show bezig, en daar hebben we ff oog verblindend naar zitten kijken. Wat een actie en wat gaat t snel (F16), ik zei tegen hubbie dat wil ik nou ook nog eens doen.. Lijk me zo gaaf.

Verder ga ik vanavond denk ik maar eens het bijhok soppen, heb nesteldrang maar te moe om wat te doen. Dus hubbie dalijk aan de kook ik ff het hok soppen denk ik.

Het zonnetje schijnt hier ook vel, brrrrrrr heb er zo'n hekel aan in de zomer ok maar nu nog niet hoor :p ..

Fijne avond allemaal.

Dikke Kus

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    pffffffffff, hier alle boodschappen ook binnen..... mijn schaambeen staat exploderen :( maar heb wel alles voor mijn verjaardag morgen en het weekend in huis! :)
    Echt superblij dat m'n mem mee was om te sjouwen, had het alleen echt niet meer gekund!

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hekel aan de zon??????????
    Nou, ik hoop dattie hier de hele zomer gaat schijnen hahahahaha, ik ben een echte zonaanbidder!! lekker bruin worden, zwemmen en terrassen :)

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    nou mijn benen zijn gewoon moe en ik heb koppijn, maar tsja het hoort er geloof ik bij... gisteren te veel gedaan!

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    even wat anders.... mijn kinderwagen is zwart... daar ben ik erg blij mee, want ik vind dat mooi en goed te combineren met alle kleuren... maar.... dat is natuurlijk wel extreem heet deze zomer........ heb en zilver parasolletje erbij dat dan weer wel, maar je zet een kinderwagen toch zowiezo altijd (indien mogelijk) in de schaduw als je ergens stil staat met je kinderwagen?

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Ik weet niet of dat zoveel uitmaakt babe , alleen de kap wordt natuurlijk heet maar ik heb een rode en die wordt ook heet en ze liggen een stuk lager ..Ik denk als het door een zwarte kap gevaarlijk heet zou worden dan waren er geen zwarte wandelwagens .....

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    bedankt marjon :)
    begon alweer aan m'n keus te twijfelen hihi

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Gaap, goede avond meiden!

Ik lig weer met m'n benen omhoog, doen zo'n pijn door het vocht, wordt er gewoon gek van!

Zo naar pufcursus, 1,5 uur samen met m'n moeder.
    Krijg privé lesje, ze kon geen klasje maken helaas!
    M'n svader komt op darren passen, en gaat gelijk plank ophangen en lamp ophangen in de babykamer!
    Ideaal die man!!

Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je de zs aan de ene kant zat bent en aan de andere kant nog helemaaaaal niet klaar bent ervoor???
    Wordt beetje gek van mezelf.

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Yep, aan de ene kant vind ik het na morgen wel prima en magtie wel komen, aan de andere kant lijkt het me ook wel eng straks zo'n kleintje met al die verantwoordelijkheid hihi, hormones!

10. Cientje

Cientje Lid

14 aug 2009
    10
    0
    0
    student
    NL
    Hoi allemaal, heb net pas dit forum ontdekt. Mijn uitgerekende datum is 10 mei. Alles gaat goed tot nu toe. Ik kan mij alleen echt nog niet voorstellen dat ik straks een kindje heb. Baby is volgens mij nog niet ingedaald, maar hoofdje ligt wel naar beneden. Volgende week krijg ik een echo omdat vast te stellen. Ik woon trouwens in de VS, dus sommige dingen gaan hier een beetje anders. Dag dag!

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ff heel erg EGO :

Raad nooit wat er net gebeurde :

IK HEB DE BEEB GEVOELD :D

t was maar 1 keer maar, ze deed het

12. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    cientje: welkom!

buggy's: iemand tips? de mijne is bijna overleden. heb nu de titanium breeze in gedachten. klein opvouwbaar, ligstand en ook maxi cosi kan erop.

tante mars: beeb gevoeld? nog niet eerder gevoeld dan? of begrijp ik het niet helemaal?

yend: ik ben mijn lijf nou wel zat aan het worden, maar het valt nog mee. veel last van ischias. maar hele zwangerschap gaat zo snel en ik wil nog even tijd voor mezelf (en daan) dat het nog wel even mag duren. dus ja ik ken het :)

xx

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goed gedaan meid van Mars :D

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    onze beeb wou niet meer schoppen..
    Na 5 weken eindeljik 1 teken van leven gevoeld :D

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jjjeeeehhhh Tante mars , heerlijk !!!

16. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Super tante mars!!!!

17. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    @Tante: Geweldig!!! Wat heerlijk!

@Azss: beterder, lekker een hak zetten die vent!

@natas: Dat is een leuke auto! Mijn vriendin rijd er ook zo eentje. Hebben jullie ook zo'n panoramisch dak?

@weer: de hele middag een heerlijk zonnetje! Sven is nu nog even lekker aan het fietsen.

Vanmiddag naar de VK geweest, alles weer ok. Als ik zoveel voorweeen blijf houden, gaan ze volgende week toucheren en evt strippen!

Pip

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    babe: Als het erg warm is anders een witte hydrofieldoek over de kap leggen, trekt niet zoveel zon aan als zwart. ;)

Cientje: Welkom en klets gezellig mee.

Tante mars: Super zeg. Zal wel weer een wonder zijn.

Buggy: Voor baby's is het toch niet goed in een buggy voor het ruggetje?? VOlgens mij mogen ze maar 2 uur in een maxicosi/buggy of wipstoel. Maar mischien begrijp ik het verkeerd ;)
    Voor Jordy hebben we de koelstra. Deze is ook klein opvouwbaar en makkelijk mee te nemen op de fiets.

Weet niet wat ik vandaag hbe, maar ben echt helemaal niet lekker. JEroen schrok net heel erg toen hij thuis kwam. Ik was net een spook zo wit.
    Heb ook bijna heel de dag geslapen en voel me gewoon niet mezelf. Kan niet zeggen wat er is.
    Af en toe nog wel wat weeen gehad, maar niet zo heftig als vanmiddag.

19. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Spannend pip. Mischien volgende week strippen ben benieuwd.

20. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Joehoe :)

Mars: Jeah beeb gevoeld, haha zo onvoorstelbaar, ik voel hem echt de hele dag :D En hekel aan de zon :$
    Babe: Wij zijn echt precies hetzelfde volgens mij, ben ook zongek.. Heerlijk bruin worden, gezellig rokje aan, terrasje roseetje hmmm :p
    Yes: Ja ik ken het gevoel... Denk aan de ene kant: Hup met 37 weken mag het van mij wel klaar zijn maar aan de andere kant... Ach die hormonen ;)
    Pip: Wow dan al strippen (als het lukt tenminste) dat is vrij vroeg :$ Wel lekker zeg dat ze zo achter je staan!

Ego:
    Hier ook weer goedgekeurd door de verloskundige :D Beeb is volledig ingedaald en ligt vast, fijn. Verder groeit hij goed en is erg beweeglijk, en hij heeft genoeg vruchtwater voelde ze (lees: veel) dus dat kon een flinke golf worden als mijn vliezen breken :D Ze schat hem zo rond 7 pond in, mooi dacht ik zo, al is het maar een schatting ;) Verder hebben we de hele bevalling doorgesproken, al mijn wensen doorgegeven dus ze gaan er rekening mee houden. Ben echt helemaal gerustgesteld, fijn! Vanaf 37 weken (volgende week zaterdag) ga ik beginnen met acupunctuur, op hun aanraden :) Spannend!!!

XXX

Deel Deze Pagina