MEI 2010 mama's deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipelina, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    JE BENT OVERVERMOEID!!!! Je lichaam is dat zo echt aan het zeggen. Je hebt wel 8 van zulke rust dagen nodig, om een beetje bij te komen!!

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    even een berichtje vanuit Sureyya:

Beeb ligt met hoofdje naar beneden maar nog niet ingedaald... kan zijn dat het nog wel draait maar dat is niet de verwachting.
    kan wel gedraaid worden ( met veel zorg en beleid ivm eerdere keizersnede ) maar is nu nog niet ter sprake gelukkig.nu is ze 33,2 weken ver en over 2 wkn moet ze terug voor nw liggingsecho.
    veel last van weeen welke geen ontsluiting veroorzaken gelukkig maar ze krijgt wel de a.s. 2 maandagen prikken voor alle zekerheid.
    ze hoopt gauw weer een pc te hebben om ons up to date houden maar doet in ieder geval iedereen de groetjes bij deze!!!!!

heb een sms teruggestuurd met onze groetjes erin :D

verder geen bijzonderheden van mijn kant!

Pip: spannend hoor!

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ik ga er weer vandoor!!! even lekker douchen want hbe wel last van ongipijnen zeg maar.........
    fijne avond meiden en bis morgen!!!

4. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik ben allang blij dat ze willen gaan toucheren. Als het nog potdicht zit weet ik het ook! Strippen weet ik nog niet of ik dat wil.

Mooi dat je goed gesprek hebt gehad. Tink!

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker

MOrgen middag moet ik langs de HA en dan kijken we hoe verder. Al weet ik niet wat de HA nog kan doen, als de vk en en gyn het al niet weten.
    Jammer genoeg zal ik niet nog 8 van die dagen hebben denk ik.

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @tink: Ook al goed nieuws. Ben benieuwd.

7. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik vind hun uitspraak ze staan met de rug tegen de muur, meer op jou slaan! Vind het zo k voor je!

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hé Dag je hebt nu wel elke dag een meldplicht hé tot je bevallen bent ;)

Fijn dat het bij Surreya nog dicht zit.

Even een foto van vanmiddag. Lekker voor stoepkrijten :D Papa is er drukker mee ;) Met vieze kleren en een appel natuurlijk hahaha.

9. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    wat een heerlijke foto. Aszz

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ik weet het zelf ook niet meer wat ik nog moet of kan doen. Af en toe wil ik huilen als een kind.
    Schreeuwen zodat ze maar iets doen, maar ze kunnen niks. Moet het gewoon uitzitten tot in ieder geval 37 weken en dan is het nog de vraag wat ze gaan doen.
    Ik probeer positief te blijven en te blijven genieten. AL is het soms wel moeilijk, maar als ik de kleine dan weer voel. BEsef ik toch dat het allemaal een wonder is dat het kan.
    Dus daar doen we het allemaal voor :D

11. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Topper!

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    nou zijn we nog maar met zijn 2e. IEdereen gtst aan het kijken :D

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Nou dat is niet aan mij besteed :D

Ik wil straks die flim op Net5 gaan kijken! The Jane Austen bookclub

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    ik weet niet wat ik straks ga doen ;)

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Chocola eten net als mij? Ik heb een kop mok chocolade melk op en ik denk 6 of 7 mini Brosjes, hehe

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    uhmm das wel een goeie een kop chocolade melk maken lekker warm met slagroom mmmmmmmmhhhhh

17. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ik ben gtst en hier aan het lezen tegelijk. Voor straks staat er een tompouce klaar.
    Heb hier trouwens net als jullie een slechte nacht gehad. Paar keer op de WC gezeten omdat mijn darmen van streek waren en paar keer overgegeven omdat ik het zo zuur had. Voelde me vandaag erg brak maar heb vanmiddag nog herlijk geslapen.
    Mijn katje is vandaag geopereerd en heeft een flinke jaap op haar rug vanwege het verwijderen van een bult. Zo zielig!!!
    Die ongipijn onderin de buik heb ik ook sinds vannacht. Ben benieuwd waarom dit is. Er gebeurd zoveel met je lijf he?!

Linie ik hoop dat je niet meer zo lang hoeft door te lopen hoor!
    Kan me voorstellen dat het slopend is. Ik heb het ook in mindere mate door het overgeven.

18. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0

Gelukkig heb je vanmiddag beter geslapen, Marieke

Was je beeb al ingedaald? Het indalen van de beeb kun je voelen als ongi pijn

19. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Denk als iemand die zwanger wilt worden en ons forum leest er nog wel een 2de keer over nadenkt hihihii. met alle klachten waar wij mee lopen enz.

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Linnie, vind het zo vervelend voor je :( hoop echt dat ze morgen nog iets voor je kunnen of inderdaad anders met 37 weken gaan laten bevallen, dat wil je zelf ook? want dit is echt zielig, en je moet straks wel lekker genieten van je kleintje!!

Aszz, wat een stoere foto hahahahaha, nathan lekker aant appel eten en paps druk aant krijten :p:p

Beeb is hier wel ingedaald, maar geen last van gehad qua pijntjes, maar kon het vandaag met boodschappen echt duidelijk voelen OMG mijn schaambeen stond echt in de fik zo voelde het!! Dat komt toch omdat het koppetje daar ligt en er dan op drukt als je staat en loopt?

Deel Deze Pagina