LvdB ik had in vorige post antwoord gegeven op je buggy vraag. Morgen ga ik m'n traagschuim topper van m'n bed afhalen. Zal wel minder lekker slapen, maar ben veelste bang dat m'n vliezen erop breken oid!!
Hier hebben we de koelstra buggy in de auto liggen, Deze wil gebruiken als ik met alle2 naar de stad ga en dan de kleine in een draagdoek en Jordy in de buggy. Als we met zijn 2e weggaan neem we de kinderwagen en de buggy mee en voor hier in de buurt en kleine stukjes hebben we voor Jordy een musty (buggyboard) voor achter de kinderwagen. Dus genoeg mogelijkheden
geen puf om op iedereen te reageren.. wil alleen iedereen truste wensen en hopen dat iedereen een beetje kan slapen vannacht!!
Haha, dit hele arsenaal hebben wij ook!!!Kinderwagen, buggy, zitplankje voor achter de wagen en baby bjorn draagzak
ik ehb het er hier nog steeds afliggen. Kon echt niet slapen met dat zeiltje, Dus ik hop maar dat ik me vliezen weer netzo duidelijk voel knappen als bij Jordy. Toen kwam het er elke keer pas uit als ik op de wc zat, dus hoop nu ook JA en anders wordt het een nieuw bed. Hoop morgen of maandag wat duidelijkheid te krijgen van hoe verder en dan kijk ik wel wanneer ik het er weer op leg
nu met dit warme weer zweet ik trouwens 's nachts wel meer, zal ook wel door die waterbestendige molton komen denk ik... maar goed, heb echt geen geld voor nieuw matras over hihi, ziekenhuisbed is hier ook gebracht vandaag, heeft ook zo'n prachtige plastic hoes over het matras
Ik kom ook even trusten zeggen. Ben behoorlijk moe alweer.... Vanmiddag op kraambezoek geweest. Leuk leuk leuk! Alleen toen ik daar in het ziekenhuis zat, dacht ik wel: shit hier lig ik straks ook....lijkt me niks om daar vier dagen te zijn.....nou ja, is niet anders. Trusten!!!!!!
das ook irri een plastic hoes om een matras. Zal ook wel lekker zweten zijn. Hopelijk wordt het niet te warm in jullie huis
slaap lekker alpenmama. En in het ziekenhuis liggen met de kleine vond ik niet zo erg als alleen Je hebt iets moois om naar te kijken.
Ja daar is m'n bed idd te duur voor! Zeiltje ligt er hier wel op, vast getaped aan t matras, heb er eigenlijk helemaal geen last van! Ik ga ook slapen. Truste meiden!
Yend Heb je al gehoord van de nieuwe software voor de Iphone?? We kunnen straks meer dingen tegelijk!!! Komt van de zomer