Ik heb het juist steeds korter geknipt na dat ik JOrdy had. Had eerst haar tot halve wegen mijn rug, maar elke keer hing JOrdy er in. Nu is het net iets over me schouders en in laagjes. HEel anders dus, maar ben er wel blij mee. Heb nu geen kind meer in mijn haren hangen
zekers verwend Babe.. maar daar ben je jarig voor toch?? ga zo proberen te slapen.. heb de laatste dagen dat ik overdag bekaf ben, maar 's avonds klaarwakker.. nou truste allemaal
Ik heb het zwart. En dan m'n lagen heel kort, met een lok en m'n lengte tot over m'n schouders. Beetje rock kapsel.
Ik heb het in de winter ook altijd anders... Meer donkerbruin/aubergine laat maar zeggen.. ook wel eens plukjes er in een tint lichter bijvoorbeeld...... Maar nu wil ik op en top zomers!!
Of dit, maar dan zonder dat paarse... is denk ik makkelijker te realiseren met de kleuren die ik er nu in heb....
Als het heeeeel leuk is geworden morgenochtend dan spam ik wel een foto.... maar durf dat niet zo goed.. dus pin me er niet op vast! Ik ga televisie kijken...... Tot morgen dames!
Ben kapot van de lange dag, ga lekker onder de warme douche en dan lekker slapen!! hoop dat iedereen een beetje kan slapen vannacht!! xxx
Ik heb de VK al even gebeld. Voor ons is het niet erg. Wat wel mooi is dat we nu ook anti-stoffen gaan geven aan de baby. Omdat het w.s. wel wordt aangewakkerd bij ons. De VK zei dat als de baby wordt geboren gedurende de tijd dat de kinderen nog besmettelijk zijn, dat is van 2 dagen voor de ontstaan van de pokken tot dat ze zijn ingedroogd. Ze gaan overleggen met de kinderarts, voor een eventuele vaccinatie (KUT, maar ja is niet anders). En zij zei ook dat anders Popje uitlogeren moet.
Het gaat om lood ofzo wat vroeger in de verf zat. Dat zit er nu niet meer in. Heb tijdens de zwangerschap van Popje zelfs naar de importeur gebeld van het verfmerk wat ze altijd bij mijn kapper gebruiken, Haha. Je kan dus zonder probelemen je haar verven tijdens de zwangerschap
Mooi te lezen dat je een fijne verjaardag hebt gehad.!! Ik heb net Gossip Gril gekeken. Ik kijk mee met verschillende series, d-load het via i-net. Dus ik kijk op het zelfde tempo als in de USA. Wat hier op de TV komt heb ik al gezien. AL hebben ze in de USA een verrotte manier van uitzenden. Tot aan de kerst is goed, dan elke week, dan is er ineens een stop tot in Jan of zelfs langer. En in het laatste gedeelte van het seizoen, heb je vaak een 2/3 afleveringen en dan weer een week of 2 niet. Maar goed ze weten de spanning goed op te bouwen, haha. Ik kijk Gossip Gril, Grey's Anatomy, Private Practice, Bones, How I Met Your Mother (echt geniaal, lig iedere keer weer dubbel), 90210 en Melrose. Maar ik moet zeggen dat ik alles wel d-load maar niet alles kijk. Grey's kijk ik altijd, die is het belangrijkst (McDreamy, jummie) Daarna Gossip, HIMYM, Bones en Private Practice. 90210 en Melrose minder, heb daar nog verschillende van staan. Ik ben zoals mijn man zegt Serie verslaafd! En ik ben er trots op, heerlijk.
Zo nu ga ik echt naar bedje (sven was alweer intern aan het bellen waar ik bleef, grrrr zo'n hekel aan) Mama2010: ik vind dat eerste kapsel mooier, die hele blonde. Die lagen van dat tweede kapsel zijn heel groot. Dat moet je veel bij houden, heb ik ook een tijd gehad en daar wordt je niet blij van. Ik heb nu zo ongeveer als dat eerste kapsel maar dan iets korter!! Morgen wel een fotootje spammen!! Altijd leuk Truste
Hallo, Ik zie in het voorbij gaan dat er al een baby is! Gefeliciteerd met Jamie! Hopelijk mag hij snel naar huis. Hier is de ellende dan toch echt begonnen. De rug heeft het begeven net als de voorgaande keer. Gelukkig nu een stuk later maar daardoor niet leuker. Ik kan dus niet slapen. Hoe ik ook lig... de rug doet zeer. Paracetamol helpt geen bal en ik zit nu met een warmtepack op de bank (ook nog van de vorige keer). Dinsdag ga ik naar de masseuse, misschien dat zij nog iets kan doen want dit worden zware laatste loodjes. Niet alleen voor mij... ik word van dat slechte slapen erg chagerijnig.... @Babebabe.. te laat maar alsnog gefeliciteerd!! Ik hoop dat er wel geslapen kan worden.. ik ga het straks nog wel een keertje proberen maar ik vrees het ergste.... ben namelijk ook chagerijnig. Manlief heeft zoveel op het programma staan morgen dat ik er weer fijn alleen voor sta met onze kleine boender. Ik krijg het maar niet aan z'n verstand gepeuterd dat dat dus niet meer gaat en dat dat niet de eeuwigheid gaat duren maar de komende weken.... Maar nee hoor... er dringt weinig door net zoals ik al 3 weken aan het wachten ben tot de vriezer in de garage eens aangesloten wordt.. Morgen ga ik het zelf maar doen... grrrrrr