Goedemorgen!! Was paar x wakker vanacht, maar niet genoeg om zp aan te zetten. Voel me nu redelijk uitgerust. Nog wel beetje last van m'n lijf, maar dat zal wel zo blijven tot ik die kleine aap er uit heb! Als ik soms lees over de mannen, begrijp ik niet hoor. Ze zien toch ook dat je alles een stuk minder goed kan! Wat is de moeite nou om ff wat minder te plannen en wat meer te helpen thuis. Ze zullen vast niet altijd zo zijn, of sommige ook helemaal niet. Maar ik vind het best dom. Ze willen toch ook een baby? Zelf kunnen ze lekker stappen, voetballen naar vrienden, noem maar op, maar denken niet na dat hun vrouw thuis zit met een dikke buik en alles wat daar bij komt, en in sommige gevallen nog een kleuter die onwijs veel aandacht vraagt!! Zal niet zeggen dat ik blij ben om alleen te zijn, want soms mis ik echt wel een man om mee heen, maar dan wel 1 die voor me klaar staat als ik hem nodig heb. Niet zo'n Marcel lozer!
Hier helpt manlief zoveel mogelijk mee gelukkig , maarheeft het zo druk met afstuderen en de laatste dingen klussen in het huis voordat de kleine komt...maar af en toe zou ik ook wel wat peper in z'n **** willen steken hoor , maar al met almag ik eigenlijk niet klagen ....................................
goedemorgen weer mijn vriend zegt wel dat ik rustig aan moet doen. ik moet het wel vragen en dan doet hij wel wat extra. uit zichzelf alleen niet maar goed, ik ben al blij dat ie niet moeilijk doet. gelukkig is hij niet zo. en hij werkt veel dus maandag komt mams weer gelukkig poetsen vandaag maar lekker fietsen en buiten spelen met de kleine man fijne dag allemaal
Weet je wat ik ECHT ideaal vind aan die buik? Dat je je bord erop kan zetten!! Hahaha alleen schopt hij er tegen aan hihi
haha ja of een dik zwaar boek. maar inderdaad dan wordt er meteen gereageerd hihi daan vindt het ook leuk om z'n badeendjes en andere beesten op te zetten. haha hij zit nu mtv te kijken . hij wilde niet naar nikolodeon kijken. ik probeer nog even uit te rusten in bed dus dan maar even lijmen met tv. hij is 2 dgn dagverblijf geweest dus dan mag het
Hier heeft darren gister wel 3x de film van cars gezien. Voel me nu ff wat minder goede moeder, maar probeer hem wel zijn tijd te geven. Ff wandelingetje maken voor een milkshake ofzo. Ach en dan maar ff wat meer tv, straks zijn we weer wat beter te been enzo, komt best goed.
ja precies. en vandaag ga ik nog genoeg met hem doen. en tv heeft hij afgelopen 2 dgn niet gezien. komt goed! fijne dag nog
Goede morgen allemaal. Hier echt een K*T Nacht gehad. Wel wat geslapen, maar echt zoveel pijn gehad. Ik kon bijna niet op mijn benen staan om naar de wc te gaan. Tis net of ik een soort spierpijn heb van onderen zeg maar. HErkennen jullie dit? Zodra ik ga staan krijg ik zo'n ontzettende druk van onder gewoon niet leuk meer. Yendoe je wel rustig aan met je stadten Want vanmiddag heb je anders weer last. Mannen: Hier opzich een lieve, maar heeft alleen moeite om er s'morgens uit te komen. HEb me net zitten ergeren omdat hij er niet uit wilde. Teminste niet wakker kon worden en ik dus meerdere malen moest vragen of hij er uit wilde gaan. Stond dus op het punt er zelf maar uit te gaan en dan wordt hij boos dat ik moet blijven liggen. Hoop dat het nog te begrijpen is hahahahah
Voel me ook af en toe wel een slechte moeder omdat ik niet zelf voor Jordy kan zorgen, maar straks ga ik dat allemaal lekker inhalen als ik maar 2 dagen hoeft te werken. En ik van de pijn af ben
De afspraak is gemaakt voor 12 uur!! Ennuh PIP jaaaaa jij bent gewoon nieuwschierig hoe ik er uit zie... hihihi.... Maar ik ben veel te bang dat er opeens bekenden zijn of meelezers ofzo.... hahahaha... vind dat anonieme wel prettig!
Goedemorgen dames! Linnie balen dat je weer zo'n bokkenacht hebt gehad... maar idd Jordy zal het je niet kwalijk nemen als je straks weer lekker met hem kan ravotten! YenD ik kan nog niks op mijn buik zetten geloof ik... daar is hij nog niet groot genoeg voor! 't is bij mij meer in de breedtje... mannen mijn mannetje is nu lekker de hond uitlaten terwijl hij zelf zo moet werken, en ik lig in bedje met de laptop, heerlijk! zometeen een beetje uitzending gemist kijken, hmm.
Lin ja ik doe rustig aan. Hoef eigenlijk alleen maar naar prenatal en xenos. Dus valt mee. Maar helaas heb je die winkels niet hier en moet ik eerst met de bus! Dat staat me altijd zo tegen. Maar kan toch niet lang winkelen als darren mee gaat!
Goedemorgen dames. Hier ook mega bagger nacht gehad maar goed raak er aan gewend. Heb nu al paar harde buiken gehad jeetje dat heb ik nog nooit gehad zo vroeg in de ochtend miss komt wel doordat ik zo slecht heb geslapen. Verder niet heel veel byzonders gebeurd zie ik. Hangen onder de douche heerlijk
Mogguh 36 weken vandaag! Hier ook al om 5 uur wakker door voorweeen, niet leuk Ze deden errug pijn dus ik manlief wakker gemaakt, die vervolgens daarom boos werd :x Heb nu dus helemaal een rotbui grrr :x Ben verdorie wakker omdat ik voorweeen heb van ZIJN kind en meneer wordt boos omdat ik hem wakker maak Ik ben er weer vandoor, wij gaan boodschappen doen!