Morgen! Oooh ik heb echt heerlijk geslapen. Over het algemeen slaap ik altijd goed. Ook toen ik zwanger was van Nathan, toen lag ik met gemak tot 11 uur op mijn bed Sommige mannen, grrr! Hier ook 1ntje die het af en toe 'vergeet' maar vaak doet hij erg zijn best. Hij tilt Nathan zo veel mogelijk, stuurt me vaak zat even op de bank om te relaxen enzo.
Patrick bedoelt het ook meestal goed , zo komthet er alleen niet altijd uit .....en dag gaan mijn hormoontjes werken ,maar dingen die ik niet meer kan , laat ik gewoon in de weg staan ..Zoals volle kratten met boodschappen de kelder in .. Eerst vraag ik het en dan is het altijd , ja doe ik zo ............Nou dat vragen was gistermiddag en het krat staat er nog , nu heb ik het in de gang neergezet dat hij er straks bijna overheen valt en dan moet ie wel !!!!!!
Goedemorgen zonnestraaltjes!!! Het was weer nacht als zo vele, maar ik ga en wil me er niet meer aan ergeren want: 37 weken!! Ik mag los! Zo die is bereikt! @Mannen: volgens mij zit er soms iets los. Zegt Sven gister heel lief, blijf jij morgen maar wat langer liggen, als je weer zo'n boutnacht (leuke term Linnie ) hebt gehad. Dus ik blijf liggen. Staan ze onder de douche, Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Nee ik blijf liggen. Daarna Sven: leg je even kleren klaar? Neeeeeee ik blijf liggen. Doe niet zo flauw! AAAAAAAAAAAAA, lig ik net weer een beetje, was net wezen plassen. zucht. Ze zijn nu boodschappen aan het doen, dus ff lekker alleen
Goodmorning! Hier ook lekker geslapen! alleen ontzettende pijn in m'n heupen steeds meer en dan dus vaker omdraaien, maar goed, tussen het omdraaien door pak ik m'n uurtjes wel Prachtig kapsel marjon Pip, ikke = ook serieverslaafd ghost whisperer, lost, the good wife, desperate housewives, house en the mentalist kijk ik met de USA mee daarover gesproken... volgens mij hebben ze weer nieuwe afleveringen van ghost whisperer en the mentalist, zal gelijk ff dl'en
pfffff mannen. Maar ik blijf dus mooi vandaag en morgen heel de dag boven op bed liggen Hoe saai het ook is
Linnie, die druk van onderen die jij beschrijft, die heb ik ook als ik te lang sta of loop, dan staat m'n schaambeen en ondergedeelte echt in de fik en krijgt steken, VK zei gister dat dit komt omdat het koppetje is ingedaald en al vast in bekken ligt dat drukt dus enorm
Ik kan niet eens meer rechtop lopen nu is echt irritant. 2 weken geleden was de kleine nog niet ingedaald. Maar goed heb zoveel last gehad van de week dus kan best dat hij er nu wel klaar voor ligt.
zaterdag meestal niet zoveel ...vind ik tenminste en overdag zou ik het niet weten meid !!! anders www.uitzendinggemist.nl en vanalles terugkijken ...................
overdag is er nooit een zak voor idd. daarom is downloaden en uitzending gemist ideaal idd en skip bo niet te vergeten
hahhahaha idd skip bo .............. ik ben daar s aonvds en tijdens slapeloze nachten helemaal niet verslaafd aan !!!
Ik speelde het eerst op zylom, maar had het zo uitgespeeld .... Weet iemand nog een andere site ........?? Babe denk ik wel !!! De dS heeft Thijme ook uitgevonden dus moet hem regelmatig afgeven ..
nope, helaas niet... ik heb dus het spel op m'n laptop zelf gekregen van een oom van me, dus ik heb em nooit online gespeeld... maar ik vind de spelletjes van Jewel Master ook erg leuk en verslavend