eeeh.... lijkt mij niet zo verstandig dat jij gaat fietsen!? is er niet iemand die ff met je meekan dan?
nee iedereen is werken en mijn ouders enz wonen in dordrecht en omgeving. Ik kan dus of fietsen of lopen. Dan lijk mijn fietsen toch nog het best
pff, ga echt even bankhangen nu.....tot later! Ps. Linnie, een lieve buur van wie je de auto kan lenen?
yousendit? dat ken ik niet....? ik probeer het nu ff via hotmail, maar het toevoegen van de bijlage gaat al wel heel traag...
oh had blz. 345 nog niet gelezen 17 MB is nogal veul ja, ik kan maximaal 10 MB binnenhalen volgens mij... Yousendit lijkt me een betere optie! ik zal trouwens mijn mailadres ff pb-en
Lief dat mee denkt alpenmama. Maar de buren kennen we niet super goed en vriendinnen enzo werken allemaal, dus is echt geen andere optie
Spannend.... Alpenmama doe jij eens ff een beetje rustig! :x En wat is dat voor raars dat de stroom eraf gaat?
Nou, linnie, als het goed is moet jij nu een mailtje krijgen van yousendit hoe je het bestand kan downloaden, sterreke, die van jou is nu bezig met uploaden
Nope, Natascha heeft nu zo'n 2 uurtjes geleden een sms naar marjand gestuurd, maar nog geen response..........
ben aan het kijken of tie het doet, maar was een beetje teveel te gelijk aan het doen op de laptop dus liep vast Ga het zo nog een keer proberen ff wat dingen er eerst afgooien