Pizza smaakt prima Nou hopen op een overwinning voor SCH vanavond om 10 uur nog Barcelona-Real madrid, wat een heerlijk voetbalavondje
Ik ben echt zoooooooooooooo sjacherijnig!!! Kan de hele dag wel janken!!! Het begon al dat ik vanmorgen de box af wilde maken, paar dingen daar van moeten nog gespoten worden... maar ik moest daar nog nieuwe spuitbussen voor halen (van de action)... alleen moest ik ook om 12 uur al bij de kapper zijn... toen ik eenmaal klaar was met dochterlief haar lakens wassen, ophangen, kleren strijken en dochterlief onder de douche vandaan plukken en aankleden + haren doen etc was ik al half gaar... maar goed.. het was ook al half 12... Dus ik zeg tegen manlief, kun jij die spuitbussen anders niet even halen, hij moest toch ook naar de gamma... dan kan ik meteen beginnen als ik terug ben van de kapper.. neeeee zegt ie, vind ik zo'n rot winkel die action.. naja.. whatever.. ik doe het zelf wel weer... hup de auto in.. de kleine, want ja manlief moet natuurlijk perse de grote auto mee hebben, terwijl hij donders goed weet dat het voor mij een stuk fijner is om met die grote auto te gaan... lekker hoog enzo... maar goed ikke racen, half rennend door die winkel... donders lang voor de kassa staan en uiteindelijk 5 minuten te laat bij de kapper aan te komen.... Kom ik thuis van de kapper... en zeg ik.. ja mooi hoor.. met een half oog kijken.. want ja hoor hij was WEER bezig met zijn nieuwe telefoon.. en ook nog sjacherijnig omdat iets niet werkte... Oh ja, ze kwamen ook net thuis.. ze waren even gezellig 2 uur lang op visite geweest!! Vervolgens vraag ik 4 x of hij de box naar beneden wil halen en buiten wil zetten... Komt ie alleen met de plank aan zitten waar het kleed straks op moet... grrr neeee ik moet ook de rest van de box.. ja maar je kunt toch niet alles in 1 x doen zegt ie, jawel!! dat heb ik toch al de hele dag gezegd of niet... ppff... HIj nog meer sjacherijnig!! En ik kon wel janken..... Daarna loop ik de hele dag achter dochterlief aan die snoep en koek wil pakken.. met het gevolg dat ik nog meer sjacho wordt, dat ze niet luisterd... inmiddels gaat manlief maar een plank ophangen in het washok.. en op maat zagen etc... Omdat ik al een keer riep dat hij helemaal niets deed.... Ik had eigenlijk zoiets van, waarom doe jij het niet even voor me.. denk je dat het prettig is om zo te bukken en dan al die dingen op de grond moeten spuiten.. maar ja ik heb het dus wel zelf gedaan.... Vervolgens ga ik maar ff snel eten kopen voor ons.. want manlief gaat met zijn collega's wokken.. hoorde ik ook 3 dagen geleden.. Daar is die natuurlijk wel vrolijk genoeg voor.... Vervolgens zouden we vandaag laten weten of we een trampoline gingen ophalen bij mensen (nog nieuw, ze vonden hem te klein)... ik zou vandaag laten weten... reageert hij de hele tijd niet op.... uiteindelijk zeg ik, wil je dat ding nou nog hebben of hoe zit dat... ja doe maar volgende week.. ja hallo ik kan die mensen niet aan het lijntje BLIJVEN houden.... ppff... Ik vond dat hij dit voor het wokken makkelijk even had kunnen ophalen.. met een kleine omweg... maar ja... Vervolgens laat iedereen hier zijn troep slingeren... wat ik maar opruim... heb ik de stofzuiger nodig, die op zolder staat, ligt daar overal houtsnippers etc... ik maar eerst daar stofzuigen.. vervolgens dat ding naar beneden tillen.. kamer gestofzuigd, alles afgenomen, gedweild.. dochter pist nog een keer op de bank.. daar boos op geworden.. komt manlief er weer aan... waarom wordt je zo boos... ja omdat ze gewoon op de wc kan plassen en niet op de bank!! grrrrrrrrrrrrr Die naar boven gestuurd om te douchen... Pizza in de oven gedaan die knetter hard was.. net op gegeten... En nu ben ik zoooooo kapot!! mijn gezicht voelt als 40'C... en heb het warm.. en mijn buik ik harstikke hard! En ik moet zo dochter haar bed nog weer opmaken... ( ze had vannacht in bed geplast)..... En ik ben sjacherijniggggggggg... vraagt m'n man ook nog waarom... ach donder toch op... gelukkig is hij nu weg!
Ja zekers .. Wij kijken vanavond ik hou van holland hoe kan het ook anders. En vroeg op bed we moeten om 10 uur in zkh wezen, en dat op zondag in DOKKUM (jij snapt m wel Babe)
hier was de pizza ook heerlijk. net even met Jordy op bed gespeeld en gelijk weeen, harde buiken en heeeel veel pijn :S En zo gek deden we niet. Jordy was alleen de clown aan het uit hangen en liet zich heel de tijd vallen. Hebben samen liedjes gezongen en toen begon het. Kan ik dan niet eens meer met mijn kleine man spellen Ben ook wel benieuwd hoeveel mama's hier nou echte mei-mama's worden, maar we blijven toch allemaal wel he
Moet zeggen dat er wel veel meelezers zijn de laatste tijd. Volgens mij kijken ze allemaal of er al mensen bevallen zijn
heb al een uur mega last van snelle hartkloppingen. voel het in mn keel. is daar een foefje voor om het minder te laten worden? ik lig al op de bank.
hmmm, enig idee hoe het kan? stress gehad net? of je bloeddruk? probeer je op je ademhaling te concentreren
idd wel wat gedoe gehad met regelzaken... ik ga maar even in bad ja, das een goeie..als ik weer wat op adem ben word hier goed moedeloos van zo venks voor de tips
Af en toe wordt ik echt gek van die goed bedoelde adviezen van iedereen. Net een oud achterbuurvrouwtje van mij. BEgon te zeuren dat me s.zus maar op jordy moest passen op di en vrij zodat ik op bed kon blijven liggen. Pffff..... waar bemoeit ze zich mee. Na het weekeind ga ik weer gewoon dingen doen. kan het echt niet om heel de week in bed te liggen en natuurlijk zal ik wel rustiger aan doen en niet meer het hele huis gaan schrobben.
wij hebben ons bad eruit gedaan pas geleden omdat we er zelf toch nooit ingingen en jordy vind het ook geweldig om te douche