dat hoor je altijd he, mensen die een bad hebben liggen er nooit in en mensen met alleen een douche willen altijd een bad hebben
MOet ook zeggen dat we alle 2 lang zijn en we dus of met de voeten buiten het bad liggen of met je bovenlijf boven water ligt. Dus dan is het nog koud
Hier trouwens nog wel het resultaat van de box! Die was dus beuken kleur, en heb ik helemaal zwart gespoten... Het box kleed heb ik laten maken met de stofjes die ik zelf had uitgekozen.. en het voordeel van dit kleed is dat hij ook nog andersom kan als het moet..
Hebben we een pindakoek die meeleest?! Moeten we even vragen of ze ook met chocolade is!!! Eet ik d'r zo op!
Heel mooi mama!! Leuk al die verschillende stofjes! TOP Heb jeje verhaal al laten lezen aan je kerel? Misschien begrijpt ie het dan wat beter?
pip: even een vraag ik kreeg net ook een opmerking dat rond de 8 maanden bevallen ook gevaarlijk is. IS dit waar?
Hij is uiteten nu.... ach en nee, laat maar... morgen voel ik me vast weer beter... als ik even een goede nachtrust heb gehad.... Ben best wel moe eigenlijk... ga zo lekker op de bank liggen en "ik hou van Holland" kijken..... af en toe een beetje ZP-en..... chipies (Dorito's die grijze zak, zo lekker!!) erbij en een groot glas cola..
babebabe: bad is idd fijn nu. je hebt van die plastic losstaande zitbaden bij de gamma enzo. misschien een optie voor de laatste loodjes? http://buurtlink.nl/AssetServer/AssetServer.ashx/766648?bl-slideshow-image
Ik heb net m'n keuken beetje gepimpt! Zal morgen foto plaatsen. Nu ik hou van Holland kijken met een hikkende baby!
hier zwaar maagzuur door die pizza helaas zo ook maar ff wat cola drinken, hoort ook tegen maagzuur te helpen toch?
ik sta elke avond heerlijk lang onder de douche te hangen voor ik ga slapen, ook erg lekker over 5 jaar willen we de bovenverdieping uitbouwen en mooie badkamer MET bad plaatsen
vanille vla helpt ook wel.. Ik ga ook tv kijken, kom vanaaf niet meer online.. Tot morgen meisjes.. Dikke knuffel
Hoe werd je dat gezegd?? Met welke weken? Dat zegt me meer. Vanaf een week of 34 ben je redelijk out of the woods. Maar het valt of staat met de aanmaak van een stofje in de longen. Die zorgt ervoor, dat de baby goed kan ademen. Dat stofje wordt volledig aangemaakt van 34 weken. Het is begin is rond de 26. En ja dan zijn er nog andere problemen, maar het voornaamste zijn de longen/ ademhaling Wat je je beter af kunt vragen, waarom wordt een kindje geboren rond die tijd. Is er sprake van een infectie? Kijk dat is gevaarlijk. Als het kindje gehaald wordt met een andere reden, ja dan gaat het ook weer om die ademhaling. In de laatste weken, krijgen de kleintje nog heel veel reserves binnen, voeding, antistoffen en ga zo maar door. Het is niet ideaal, maar ja als het moet, dan het liefst na de 34 weken. Liever natuurlijk niet, a terme is vanaf 37 weken!
Het lijkt mij dat alles wat voor de 37 geboren wordt, minder ' goed' is Het is natuurlijk niet voor niks 40 weken.... Ooh ik heb echt verschrikkelijk veel nesteldrang. Tuin net nog aangeveegd, was gedaan, gepoetst. Echt te erg, ik MOET opruimen. Hoop dat dit nog zo'n 7 weken duurt, dan heb ik een mooi schoon huis als ik beval