uhm.. weer de 1e en het is al half 8. Volgens mij slaapt iedereen uit. MArieke bedankt voor je uitleg. Hier echt een rot nacht gehad. Heel veel wakker geweest van de pijn. Zelfs om 3.00 s'nachts onder de douch gaan staan. Hielp even, maar daarna werd het alleen maar erger. :S Dus weer naar bed. Begon Jordy opeens te gillen, dus ik naar zijn kamer zie ik hem nergens. Ligt hij helemaal onder zijn dekbed. Das vannacht een paar keer gebeurd. Dus elke keer met pijn en moeite naar hem toe, maar goed. Nu is de pijn wel wat minder en straks even naar de vk.
Mijn berichtje was ook korter wat balen zeg dat je zoveel pijn hebt en er zo slecht van slaapt. Ingeltje: we hebben gister nog een buiken parade gegeven voor je, had je t nog gezien?
Ik ga weer off. Ons klaar maken en dan naar de vk en het zwembad met Jordy. FIjne dag en uhhhh...... Niet te veel kletsen moest gisteren 20 pagina's terug lezen voor ik kon reageren hahhahah
goedemorgen.. Hier inmiddels alweer 4uur wakker.. blegh.. zo mijn med. maar innemen (wordt er steeds beroerder van).
hier ook een nachtbraker , werd om een uur of 2 wakker en sliep pas weer rond half 7 en om kwart over 7 ging de wekker :!!!!
Zo dat was ook weer a first one! Echte voorweeen! Begon rond een uur of drie, duurde ongeveer 2 uur. Ik ben er een beetje door heen geslapen, maar wat was dat weer een bekend gevoel! Nu vraag ik met heeeeel veel liefde aan mijn lijf. Dit gaan we toch niet 5 weken volhouden??? Max 3 aub! Ik hoop dat mijn smeek bede aankomt. En wat betreft de hoeslakens, ik vind het het meest pokkerige ding om op te vouwen. Hoe strak je het ook doet, het blijft net niets. Die van ons zelf doen we ook altijd met zijn tweeen, anders krijg ik ook zo'n argessieve bui als Marjand. Pip