mama2010: Is niet netjes dat hij dat dat niet even laat weten. ALs hij thuis kom moet hij maar even in de hoek staan ofzo
Net even boven gekeken. Crisis wat is dat weer hoog, zo'n bed op kratten! Ik hoop dat ik er vannacht om denk, anders lig ik vannacht plat !
Soms lig ik echt helemaal dubbel als ik op bed lig, dan hoor ik uit JOrdy's kamer opeens een hoop gebrabbel en ligt tie gewoon te slapen. NEt ook weer Auwwww auwwww en dan even later neeeeee klaar. Volgens mij is het met onze hond aan het spelen hahahahahha
whahhahahhaha elke keer als ik zoiets lees lig ik dubbel, omdat jeroen echt op de grond lag toen ik van Jordy zwanger was. Had niet door dat het zo hoog was en lag dus echt op handen en knieen hier in de kamer toen hij s'morgens wilde gaan werken
Pip, gek weer hè zo'n hoog bed.. Zal straks ook weer raar zijn als tie weer laag is. Linn, aah lief die geluidjes van Jordy! Ik hoor darren nooit praten, heel soms maar dan heeft hij een nare droom.
jordy heeft echt hele gesprekken in zijn slaap. Dan zegt hij ook woorden die hij overdag niet zegt als hij wakker is en wij ernaar vragen. Tis zowie een rare met praten van de week was ik een boekje met hem aan het lezen en de makkelijke woorden zegt hij niet maar hij zij wel bijv wcpapier,
nou veilig. Wordt hier gek!!!!!!!!!!!!!! Is echt niks voor mij om hele dagen op bed te liggen. Als ze me gek willen hebben moeten ze me de rest van de zwangerschap bedrust voorschrijven. Dan ben ik echt straks depri