Ik heb geen zin meer om gezellig te doen... Ik ga even een foto collage maken voor mijn hyves achtergrond Tot morgen dames.
sterreke: Ga het maar snel goed maken is niet goed al die ruzie Slaap lekker en tot morgen. Hopelijk dan van een wat hoger niveau
Nou... het heeft wel enige samenhang met elkaar maar het is meer dat ik boos werd op hem omdat ik zei dat hij mijn DS kwijt had gemaakt (wat uiteraard niet zo was ) Dus daarom werd hij boos! Maar ja kan ik er wat aan doen... hormonen!
@Sterreke, lekker knuffelen, daar is ie vast aan toe! Truste @mama: succes met je fotocollage!! En truste
MWAAAAAAAH die wil echt geen knuffel meer van mij! Maar ga het toch maar proberen. Anders ga ik gewoon keihard zitten SKIP-bowen op de ds naast zijn harsens
Denk dat ik ook maar ga proberen te slapen, maar denk niet dat het gaat lukken. Zakte net weer door mijn bekken heen en verga van de pijn. Heb natuurlijk ook gelijk weer weeen. Zag net dat ik ook super veel vocht vast hou tewijl ik heel de dag op bed heb gelegen:S beetje vreemd
Door weinig bewegen, mobiliseer je je vocht niet goed, dus dan hou je het vast. In je benen kan het komen, doordat je door het zitten je liesaderen afknelt, met je baby buik!
lief mannetje heb je. Maar ik ga proberen te slapen als het niet lukt mischien tot straks en anders tot morgen. Slaap lekker allemaal