Laif he?! Hmm nu moet ik plassen, moet ik alsnog zelf naar beneden..... Beeb is trouwens al uren achter elkaar aan het spartelen daarbinnen!
Ik ga naar boven... neem lekker een cholade koek mee met hazelnoten hhmm jummie... en nog ff de vriendin lezen in bed.... Morgen visite van mijn mamsie en haar man en mijn zusje.. gezellig! Byebyeeeee sleep tight!
Pfff darren had weer in z'n bed geplast! Wordt daar helemaal gek van!! Hij kan er nix aan doen, wordt ook nie boos, maar ben er wel klaar mee hoor. Bijna elke nacht is het raak met hem. Ff gaviscon laten werken en dan lekker slapen.
Hoera! Ik mag ook de 33 weken inluiden vandaag! Yeaaajjj! Het kruipt voorbij, maar ik heb gelukkig niks te klagen. Ben geloof ik de enige nog hier die op een blij roze wolkje zit! Geniet met volle teugen van de baby in de buik en heb nog lang geen ongeduld in mijn lijf. Heb de afgelopen maanden hormonaal flink wat voor de kiezen gehad, heel veel boosheid en emotionele buien. Dat was erg zwaar, relatie onder druk en Julian had ook wel te lijden onder zijn emo-mama. Gelukkig klaart de lucht hier eindelijk op! Ben nu wel flink aan het nestelen, opeens zin om op te ruimen en te poetsen. Dat moet ik dan meteen bekopen met een aanval van voorweeën en een teken dus om even rustig aan te doen de volgende dag. Braaf luisteren dus En och de kwaaltjes hier en daar... prima te hebben hoor! Beetje pijn, beetje in de weg, beetje dikke buik, dikke enkels, beetje bekkenpijn, beetje veel druk op schaambot vanwege indalen.. allemaal beetje vervelend dus hahaha maar gelukkig houd ik de positieve moed erin! Ik vertrek maar eens naar mijn bedje. Slapen is niet het favoriete onderdeel meer van de nacht, maar komen we ook wel weer door! (hihi toch nog beetje klagen dus ) Ik hoop dat jullie allemaal heerlijk slapen!
En daar gaan we weer... Om t uur wakker. Net ff wat gedronken en 2 stroopwafels op. Had echt trek. Nu krijg ik natuurlijk weer maagzuur, en beste rugpijn heb ik. Morgen gaat darren met z'n vader naar een verjaardag, dus kan ik lkkr chillen.
Goedemorgen! Ingeltje, gefeliciteerd met de 33 weken!!! En goed dat je ervan geniet! Doe ik ook nog steeds!! Het enige is dat het fulltime werken zwaar is en ik alleen daar mijn energie insteek. En voor de rest ook overal een beetje last van en ook het slapen ietsje meer Maar we zijn weer een redelijke nacht verder!!!! Morgen al 37 weken!!! Hmm heb alweer honger!!!!!
Alpenmama wanneer mag je ook al weer stoppen? En kan je niet halve dagen gaan werken nu?? Oooh ik ben echt doodop!
@Mama2010 , alweer een beetje bijgekomen van gisteren , ik herken mezelf er ook zo in , zou goed een van mijn dagen kunnen zijn ... @meelezers, valt mij ook op dat die er vaak zijn , ik vind het zelf erg oninteressant om in een ander topic mee te gaan lezen , of het moet weer zo'n raar verhaal zijn dan lees ikme er wel ff in , jullie hebben ze denk ik wel banggemaakt !! hiihihiihihiihiihiihiih, jullie zijn weer lekker bezig geweest op zaterdagavond , duidelijk te zien dat niet echt iemand meer wat gaat doen op zaterdagavond .... @ ik wil straks toch wel weer eenbad terug , ik ging er niet vaak in maar mis het soms wel , maar dan wel bad en douche apart , dat hadden we eerst niet @Kaatje , hi, lief dat je zo af en toe nog meeleest en reageert kan mevoorstellen dat dat best wel moeilijk is @ Hier krijgt manlief vanaf week 36 een drinkverbod opgelegd van mij , zal erg zijn als we naar het ziekenhuis moeten en ik moet of iemand gaan bellen of zelf rijden ...... Ik probeer bij te lezen van gisteravond , maar jeetje wat een geitegeneuzel , jullie waren erg melig !!! Of niet Linnie ???? @rollator , ik wil ook zo'n roze alsik er ooit aan moet geloven .... @YenD , leukk oppimpen van je keuken, ik hou wel van die oud hollandse plaatjes !! En wat je met een paar plaatjes alniet allemaal kan doen !!
Officieel mag ik pas stoppen met werken als de bevalling begint, maar morgen ga ik met gyn overleggen of ik niet 50% kan gaan werken voorlopig..... Marjon, ze waren mega melig gisteravond!!! Haha!!
Marjon, idd 4 plaatjes en heel ander gezicht! Dat voor een paar euro. Marcel wou nooit wat veranderen in huis, zei altijd dat het niet kon of mocht of weet ik veel! Nou daaag! Zolang ik niet de hele keuken er uit sloop lijkt het me niet zo'n probleem hoor hahaha. En voor weinig geld kan je af en toe wel wat veranderen.
Alpenmama jeetje zwaar hoor. Hoop dat je gyn ermee in stemt. Al zouden het maar paar uurtjes minder zijn, das al lekker! Voor nu maar ff genieten dan van je zondag.
Murning Lady's wat een gekakel weer.. mama2010: Wat naar dat je mannetje zo doet, hoop dat ie snel veranderd.. Mischien is die wel gewoon stik zenuwachtig voor de komst van de kleine. marion: Eerst week mei?? m spannend als ik mocht kiezen koos ik ook voor 5 mei haha. Hier heeft hubbie voor de tweede nacht op rij beneden geslapen, hij blijft maar draaien en ik slaap al zo moeilijk, dus zei die ik ga wel naar beneden popje. Dan kom ik later wel weer terug, maar nee hij is in slaap gevallen op het kraambed.. Heb eindelijk een nacht heerlijk geslapen . Was wel weer heel vroeg wakker maar dat maak niks, met 1 plas pauze en snel weer in slaap vallen ben ik al dolgelukkig.. Wij gaan zo ff lekker douchen en aankleden hondjes doen. om 10 uur moeten we ons melden in het ziekenhuis, en heel stom ben echt STIK ZENUWACHTIG. Terwijl het alleen maar een ctg is. Hoop gewoon dat t hartje ff sneller gaat kloppen als ze beweegt..
Goedemorgen vroege vogels... Ik werd vanmorgen om half 7 wakker en dacht dat het maandag was! Dus ik ben opgestaan met de gedachten dat mijn vriend ook zo zijn bed uit zou komen.... eenmaal beneden kwam ik erachter dat het een heerlijke luie zondag gaat worden! Ben er vannacht wel weer veel uitgemoeten om te plassen... Dat moet ik voorlopig beneden doen omdat we gisteren onze badkamer eruit hebben gesloopt.... @tante Mars: spannend weer naar het zh. Hoe vaak moet je nu naar het zh?