Tante mars, ontzettend veel succes in het ziekenhuis! Ben benieuwd wat ze gaan doen na vandaag! Dikke knuffel!!!
Zo'n beetje om de dag nu. Dinsdag moeten we weer, maar goed het hangt ook af van wat chicky vandaag doet. Heb besloten me tas niet mee te nemen deze keer haha. als ik al moet blijven is hubbie binnen 20 minuten ongeveer weer terug en in zo snel trein vaart zal het wel niet lopen.
K ben net zo zenuwachtig als met de laatste EI-Echo, we mochten de laatste maand zelf bepalen wanneer ik de clomid ging slikken en voor een FM kwam. Eerste FM niks 4 dagen later een super EI met chicky en me rijbewijs al vervolg (2x examen op 1 dag 1 rijexamen 1 vrij examen ) haha.
Succes Mars! Inge hier ook nog steeds een roze wolk hoor Maar vergeet niet dat jij op sommoge mensen 3 a 4 weken achterloopt en dat is een heel groo verschil zo aan het einde Toen ik 33 weken was voelde het ook een stuk minder zwaar.. Maar alsnog genieten hoor, veel meer als mijn eerste zwangerschap Melige meiden: Freaks 8) Scheelt dat ik niet heel veel hoef te reageren dan Hier heerlijk geslapen vannacht, 8,5 uur met 1 plaspauze en daarna gelijk weer in slaap gevallen Het doet je zoveel goed als je dat eens in de zoveel dagen hebt! Verder ben ik echt aan het aftellen, leef echt toe naar die 37 weken grens Net als Pip ben ik er een beetje zenuwachtig voor, niet dat ik denk dat ik dan al beval maar meer het gevoel dat je dan 'mag'. Afspraak is gemaakt, vrijdag heb ik mijn eerste acupunctuur behandeling Ben dan 36,6 weken maar stel dat het gelijk zou doorzetten mag ik thuis bevallen. Maar daar ga ik niet vanuit Nu zitten de broodjes in de oven, lekker ontbijten. Hopelijk vandaag weer de tuin in, ben afgelopen week echt asociaal bruin geworden XXX
Goede morgen dames @Marjon: Sorry was gisteren een beetje melig. MAar kan er niet zo goed tegen om heel de dag op bed te moeten liggen. @YenD: Ook weer niet goed geslapen las ik. @Tante mars: Das wel fijn een keer een goeie nacht. BEn jaloers @Ingeltje: Fijn hoor dat je nog helemaal geen last heb. Hoop dat het zo blijft en dat je lekker kan blijven genieten.
Jarloers,, nou je mag m niet van me overnemen haha.. Ik gun hem je wel, wat heb ik hier toch lang opgewacht hihi...
geeft niet hoor , ik zie je liever zo dan dat je het zo zwaar hebt , zul je nog wel gehad hebben ....................... ik heb wel gelachen met het bijlezen ondanks dat ik knal chaggie opstond !!!!
@Marjon: Ja kan wel heel de tijd depri gaan doen, maar dat schiet ook niet op. Vond het wel weer eens fijn helemaal dubbel gelegen te hebben, was lang geleden @Tante mars: Kraambed hebben we jammer genoeg niet had nu wel fijn geweest, maar zal niet weten waar ik die kwijt zal moeten beneden
m dat is jammer.. Heb je al 2 losse dekbedden geprobeert?? Hij slaapt als die op bed ligt onder het twee persoons en ik lig er naast onder me een persoons haha.. Die van hem rol ik dan een stukje op en druk ik tegen me rug aan, anders rol ik steeds naar het midden (hebben 2 matrassen en dat is erruhgggg zacht).. Maar ik slaap eigenlijk nog gewoon op me buik.
Linny heb idd echt rot geslapen, maar op 1 of andere manier heb ik dan zin om van alles te gaan doen. Net al m'n bed bevallingsproof gemaakt. Dwz: topper eraf (gelijk 10cm lager!) zeiltje met handdoek erop. En oud beddengoed. Heb voor m'n kraamtijd mooi nieuw beddengoed, maar daar ga ik niet op bevallen! Nu ga ik ff slaapkamer ramen zemen, dan kan ik lekker naar buiten loeren als ik op bed lig (al valt er niet veel te zien op 3 hoog) en straks misschien nog laatste stoel in de grondverf, maar dat weet ik nog niet zeker. Eerst ff Sudoku doen met darren.
En ik heb een warmwaterzak aan het voeteneind, die ik voor we naar bed gaan eerst in de vriezer leg * hoezo domme acties haha.. Lekker koud, aangezien ik gek word van de warme voeten.
We hebben hier al 2 dekbedden, omdat we elke keer aan het stoeien waren Ik rol mezelf er het liefste helemaal in. Jeroen lag dus elke keer zonder dekbed. Ik denk dat het slapen niet echt veel meer wordt deze zwangerschap. Hoop maar dat de kleine net zo makkelijk is als Jordy en als snel door slaapt En anders gaan we lekker s'middags met zijn 3e slapen.
Oh oke haha. Dat zou wel lekker zijn als de kleine snel doorslaapt .. Dat is altijd afwachten, maar hoop voor jullie van wel natuurlijk. En voor iedereen.. Ik ga ff plasseren en naar het ziekenhuis Tot zo
Yend:IS dat wel verstandig ramen zemen. Kan je niet beter iemand een keer vragen om dat te komen doen netzo als die stoel verven. Als ik jou was zal ik eens lekker een dag genieten dat Darren er niet is en eens rustig aan doen. En voor de bevalling eens niks meer doen, want elke keer heb je weer last als je iets gedaan heb. Bedoel het goed