Goedemorgen!! OMG, jullie hebben het nog lang volgehouden gisteravond!! hahahaha, heb de toplap ne top tijd uit gedaan zag ik Hier weer goede nacht gehad met maar 1 plaspauze Mars, succes zometeen, hoop dat jullie famke het goed doet!!
Wij hebben altijd al aparte dekbedden, we hebben en 2 persoonsbed met 2 1 persoonsmatrassen erin en elk een eigen dekbed, anders is het echt heibel 's nachts
Ze weet hoe je er aan toe bent, dus eventueel zou ze zelfs een huisbezoekje kunnen inplannen voor jou, denk dat ze daar niet eens moeilijk over zouden doen gezien jou situatie
Wij hebben zo geluk met slapen hier .Thijme week of 6 omdat het vanwege lage suiker moest en Tara sliep vanaf dag 1 af door van 11 tot 6 !!! Ik durfde de eerste ochtend niet te gaan kijken in haar kamertje was bang dat ze het niet meer zou doen ....................
Wist niet dat vk dat ook deden, maar ik wil maandag gewoon een gesprek en duidelijkheid. HEb geen zin meer nog langer te wachten. Wil weten of ze me gewoon laten lopen als het strippen niet gaat werken of ze mischien alsnog gaan ingrijpen. Dan weet ik teminste waar ik aan toe ben
Anders zeg maar dat je forumdinnetjes allemaal meekomen en dat zijn een heleboel hormonen bij elkaar !!!!
Doorslapen: Jordy sliep ook vanaf dag 1 van 11 tot 6.00 en moest hem dan wakker maken, omdat ze niet langer zonder voeding mogen de eerste tijd
lekker is dat he , ben ook bang dat wij daar mee verwend zijn en dat ik er stiekum vanuit ga dat het nu ook weer zo gaat , maar misschien verstandig om daar ff vanaf te stappen /....
Hoop dat je morgen de duidelijkheid krijgt die je graag wilt! Doorslapen... tja, ik ben erg benieuwd hahaha, we houden maar rekening met slapeloze nachten, kan het alleen maar meevallen
Tante Mars, lees ik dat nou goed en slaap jij nog op je buik??????? Dat wil ik ook!!!!!!! Ben een natuur-buik-slaper!!!! Ik ga ff douchen.........
Linnie ik las het te laat! Heb 2 ramen gedaan, van 3 en 4 meter dat wel... Maar slaapkamer en woonkamer zijn gedaan. Nu doe ik ff nix meer, moet soms ff toegeven aan m'n nesteldrang. doorslapen deed darren pas toen hij 3,5 jaar was!! Dus kan bijna alleen maar meevallen hahaha.