Tja, het leek erop dat je tot na de bevalling moest blijven, logisch dat je dan 160uur koopt! Weten ze trouwens ook waarom jij je meisje niet voelt bewegen? is ze gewoon heel rustig? of heb je een dikke placenta/buikwand?
me placenta is ineens naar voren gegaan, hij lag boven achter maar nu dus voor. Ze snappen alleen niet hoe het kan (hoezo vaag).
das inderdaad vaag..., een placenta kan toch niet "los" komen? of is je hele BM gewoon gedraaid Gelukkig is er de techniek van de ctg etc!
Volgens hun kan die indd niet loskomen. Maar ja ik weet t ook niet precies. vind t wel vaag.. Man wat een rot werk enveloppen schrijven
Hoiiii... fijn dat het goed was Tante Mars! ziekenhuiszooi nog niks klaarstaan lekker living on the edge. Ga ik allemaal in mijn verlof pas doen hoor! hier wassen, drogen, ophangen en vouwen, blegh.... ik had een heel leuk shirt gekocht vorige week, had ik gisteren gewassen... een vlek er niet uit gegaan, kei-irritant! Dus kon alweer met Vanish in de weer, hopelijk is het er nu uit!
Lin & pip: de gordijnen komen van xenos. Gewoon simpele dingen hoor, paar euro maar hoor. Maar m'n moeder gaat deze week, heb net weer heel hard zitten huilen. Weet nie wat ik heb laatste dagen! ziekenhuistas: uit m'n hoofd: 3 rompers 3 mutsjes 1 alles aan elkaar pakje 1 prematuur pakje 1 setje maatje 50 2 sokjes jasje wikkeldoek die ook in maxicosi kan. Voor mezelf: 1 nachthemd 2 zwarte shirts voor bevalling. 1 fluffy sokken met antislip 2 gewone sokken. Kleding voor naar huis. 4 onderbroeken En toilet zooi. Make up doe ik er in zodra we gaan, net als oplader van m'n mobiel.
telefoonlader, digicam en camcorder liggen hier allemaal in de woonkamer klaar om ook eventueel met spoed in de tas gedropt te worden
die liggen hier al in de auto haha.. Make up draag ik nu ook niet dus dan ook niet.. Vind t niet echt gepast om dat meteen op te doen als je bevallen bent, je voelt je toch niet topfit.. maar das ieders eigen mening..
Fijn dat het oké was Mars. Zal ik mijn ziekenhuis tas eens plaatsen... Het is trouwens een knalroze koffer Het meeste ligt er ook al in. Fotocamera etc. 6 x onderbroeken 2 x pyjama Nachthemd Sloffen 4 x dikke sokken 2 x voedings bh Bril Extra lenzen + vloeistof Dextro 2 x babybroek 50/56 2 x sokjes 3 x rompertjes 4 shirtjes 2 x mutsje Zoogcompressen Filmcamera + oplader Fototoestel 8 x batterijen Ponskaartje + verzekering Blackberry + oplader Nintendo DS + oplader Koek en snoep Normale kleding Deo, shampoo, make up, gezichtscreme, parfum, haarspray. Voedingsshirtjes Slaapzakje Tandpasta, tandenborstel Omslagdoek
oh ja, lenzenspul heb ik er ook in en ook een pak liga evergreen, flesje water en pakjes drinken enne... ik heb wel een kohlpotlood en mascara in m'n toilettas zitten en zelf oorbellen!! vind mezelf echt te kaal zonder oorbellen
OOOhh wij moeten ook nog batterijen hebbe Probeer ff me kerel over te halen bami met babi pangang te eten vnaaf Zo ff lekker naar bos met de hond wandelen
Ik had vorige x geen make up op, na dat vond ik helemaal nix! Bleg. Dikke wallen onder me ogen. Doe alleen wat onder me ogen voor die dikke kringen en mascara. Oh heb ook haarband bij me, want ga niet m'n haar zitten doen hahaha.
Oh ik neem allemaal make up rotzooi mee hoor! Voel me dan direct beter als mijn haar wat normaal zit, geen bril op, wat make up op en ik lekker ruik
Ik heb echt een GRUWEL hekel aan make up brrrrrrrr.. Krijg altijd de bibbers als ik iemand met een bruin make up gezicht zie, sla het er het liefst met een plamuur mes weer vanaf. En er zijn hie in de regio extreme gevallen.. Ik heb het wel in huis overigens, alleen voor een feestje ergens haha.. Heb altijd alleen me ketting om ..