Ik ben ook gek op stieren en tweelingen, die liggen me altijd heel goed! Maar ehh.. ikkuh weegschaal jij mij niet lief vinden?
ik let verder noooooooooooit op sterrebeelden, heb daar helemaal niks mee!! heb toevallig dat van die rammen ooit ergens gelezen en onthouden, maar heb echt geen flauw idee wat mijn vriendinnen ofzo zijn...
Poeeeeheeeee wat hebben jullie veel gekakeld!! Niet bij te houden Maar wel gelachen hahhaha! De K*Tpijn: ik heb het nog niet heel erg, vorige keer voelde het altijd alsof er een aambeeld in mijn schaambot hing.... dus het indalen mag nog wel even wachten Zeiltje: ik lag ook in juli/aug te stomen met dat stomme zeil in bed. Ik ga hem nu ook onder molton doen, hoop dat dat beter werkt. en nog zoveel meer waar ik op wilde reageren hahaha maar ben alles al weer kwijt. Ik ben wel heel nieuwsgierig naar jullie buikfoto's... mag ik morgen een modeshow zien? Kom ik na mijn werk alle buiken checken Slaap lekker allemaal!
Oh en nog 1 ding.. heb zojuist voor het eerst van mijn leven een Oreo koekje gehad... gedipt in de melk en oh my god... dat is gruwelijk lekker zeg!! (okee ik heb er 2 gehad) (okee en een zak Katjang nootjes) (okee en tot zover 3 chocolate chip cookies)
morgen... Pff ben een keer de eerste... Had ik heel niet in de planning! Slechte nacht gehad, sowieso te laat op bed, heel onrustig geslapen en geëindigd met rondje maagzuur blegh! Zo maar eens gaan douchen want er moet tenslotte weer gewerkt worden 8) Ik hoop dat jullie allemaal beter hebben geslapen?!
Gefeliciteerd sterreke was al om half 6 wakker, maar moest eerst 300 pagina's geneuzel terug lezen! k*tpijn: zeker weten last van. Kan ook echt niet meer fietsen daardoor, want is net of het daar beneden helemaal opgeblazen is. Van die steken heb ik ook erg. in en uit bed: tsja, lastig. M'n bed is zeker een meter hoog nu met die kloteklossen, dus heb zo'n krukje erbij staan. Als ik in bed ga stap ik met 1 been op t krukje, en de andere been met m'n knie op bed, en dan laat ik me omvallen. Dan half uur bijkomen, en er weer uit om te plassen. Straks naar de sanering! Ga daarna ff lekker taartje halen!! buikenshow: is goed, zou straks ff foto maken.
goede morgen dames. Jeeeeh ben niet de eerste @ingeltje: Zal straks eens kijken og het lukt om een buikfoto te maken. @Yen: Succes vandaag. Straks hier de grote schoonmaak beginnen. Mijn s.moeder komt helpen. Vandaag alles boven. Goed schoonmaken en van de week beneden alles. Sta net op om Jordy uit bed te halen wordt ik weer super misselijk. Das irri. Dacht dat in het begin van de zwangerschap was. Verder voel ik me niet ziek ofzo.
Nou seg, kom ik even een weekend niet kijken zitten jullie al in deel 4 . Goede morgen! Het was een erg druk weekend. 2 feestjes en dan nog in de tuin gewerkt zaterdag. Heb ik nadien wel aan mijn rug gevoeld, maar gelukkig is het weer over. Vanvond weer op controle bij de gyn.
Allo!!!!! @YenD: Geneuzel???!!!! We hebben het hier alleen maar over nuttige dingen hoor..... @Ingeltje: Zal zo ff kijken naar buikfoto's heb die van vorige week donderdag nog niet geplaatst dus zal die eens even verkleinen voor hier.... @Sterrenbeelden: Heb er eigenlijk ook niks mee maar weet wat ik ben en wat Erik is...Verders geloof ik er niet zo in. Hier ook een kruk naast mijn bed anders kan ik er ook niet bij....
Hier nog geen klossen in huis ................Zal ze over week of 2 eens gaan halen .................................................
Mogguh 8) Jeetje deel 4 alweer, stelletje mutsen En wat een hoop onzin zat erbij De dierentuin was gisteren echt superleuk, Fenna vond het geweldig Daarna het hele huis schoongemaakt (klote nesteldrang) dus echt veel te veel gedaan Vannacht dus beroerd geslapen en voor het eerst in mijn zwangerschappen last van mijn bekken, autsj Zo dus nog even terug Vandaag heb ik me voorgenomen helemaal NIKS te doen, want anders blijf ik achter de feiten aan lopen.. Maar er ligt hier nog een berg was en enveloppen die geschreven moeten worden dus hoelang ik het volhou
Hoe durf je het onzin te noemen.... Leuk dat het gezellie was in de dierentuin....Maar dat schoonmaken hoefde vast niet perse...Ik beveel je nu dus vandaag echt niks te doen....Oh enveloppen mag wel maar dan wel op de bank....ok?
hier ook voorgenomen om binnen 2 weken nu de lopjes geschrevente hebben , staan al zeker 5 weken te wachten op wat inkt , shame on me !!!!