MEI 2010 mama's deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipelina, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Nou, je krijgt natuurlijk boven die vraagprijs van het huis kosten koper!! Plus dat je natuurlijk altijd wel geld kwijt bent al nieuwe vloeren, gordijnen en verven etc in een nieuwe woning!

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    whahhahahahhaha. Das iets te hoog voor het IQ hier :p

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ik ook niet????

Ga ff wipeout kijken...later!!!

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Maar jij praat ook mee, dan mag het :p

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Whahaha oh sorry hoor, wist helemaal niet waar het over ging!

6. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Mijn contract is nu van rechstwege afgelopen, maar heb het zo kunnen regelen dat ze wel op initiatief werkgever alles hebben gezet, waardoor ik dus na mijn zwangerschapsverlof nog recht heb op een WW uitkering.

Ik zit nu nog 100% in de ziektewet trouwens ten gevolge van mijn zwangerschapsklachten toen en volgende week gaat mijn zwangerschapsverlof in.. alles loopt dan door tot half augustus ongeveer.. 100% betaald van mijn loon... en per augustus eventueel dan ww... eerst 2 maand 75% en daarna 70%......

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ja maar je man zal ook wel meer verdienen dan hij deed toen hij de oorspronkelijke hypotheek afsloot...?
    Tja, je kan het beste gewoon even een onafhankelijke hypotheker moeten vragen

JAZEKER, DE HYPOTHEKER :D

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Mars, denk als ik je wil herkennen in de supermarkt of ziekenhuis zal ik moeten weten hoe je eruitziet, maar heb je weer geen foto's op je hyves
    :p:p

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Misschien kan je dit hypotheek wel iets verhogen, als je man bijv. loonsverhoging heeft gehad, mssn is de rente wel lager nu, jouw salaris zal ook wel meetellen (weet niet hoe het met die ziekte wet enzo zit? zit je toch niet permanent in?)

10. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Tja we zullen maar eens een afspraak maken bij de Hypotheker om te zien wat de mogelijkheden zijn! Altijd lastig he....

Ik zal trouwens een foto spammen van beide voorkanten.... die van ons is van hier in de straat maar niet ons huis... ;)

Deze is van wat we mooi vinden...

11. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Pfff, is er de afgelopen 10 pagina's nog wat serieus geschreven of is het dezelfde onzin als de 10 daarvoor??? Hahahahaha! Mijn hemel, wat een stelletje.......volierevogels, patat, konijn dood of levend, een hond van 20 kilo.....hahahaha. Ik heb de laatste 10 pagina's maar niet meer gelezen......

Ik zag nog wel wat bijnamen die de mannen geven. Vrijdag in het zwembad noemde manlief mij gorilla.....lief he?! Hahahaha! Zucht.....

Zo, ik ben weer creabea geweest vanmiddag. Heb kralen af, maar moet er nog een armband van maken....dat komt later wel.

Begin nu moe te worden, want heb vandaag dus helemaal geen dutje meer gedaan. Heb ook last van mijn rug, ga eens proberen op bed te liggen en wat tv te kijken terwijl manlief daar op zijn racefietsie zit met zijn lekkere strakke broek ;D Haha!
    Neem mijn iPhone wel mee, kan ik af en toe mee loeren....als ik niet in slaap val.

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oke duidelijk haha :D

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wij zitten ff wipe out te kijken, totdat Peter R. de Vries begint! is vervolg op vorige week, wel spannend!

14. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Helaas kan ze niet uploaden :(

15. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Na de ziektewet en zwangerschapsverlof kom ik in de WW... denk niet dat ze dat meetellen... misschien heb ik dan ook wel weer werk, maar ja dat weet ik nu nog niet natuurlijk...

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan

staan ze op internet? dan kan je de URL wel plaatsen

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jeetje wat een gelul weer , geen fut om bij te lezen net een etentje gehad en ga nu lekker naar mijn bedje !!!!
    Heb nog een berichtje van Loran gehad ..
    Ze krijgt vanavond de laatste weeenremmers en dan is het afwachten , ze denken dat het gaat doorzetten omdat ze telkens als het weer bijna tijd is voor nieuwe medicatie weeenremmers weer weeen krijgt ...

spannend he , ik hoop voor hun dat hun meisje zich snel aankondigt want dit is niet meer te doen denk ik ...

nou ladies , iets minder lullen he , anders kom ik morgenochtend nooit meer bijgelezen !!

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ben blij dat jeroen dat allemaal regelt met de hypotheek. ik snap daar echt niks van. en moet ook eerlijk zeggen dat het mij niet echt intresseert :D

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Spannend voor Loran zeg!!! dus misschien de komende dagen al de eerste beeb :D

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Bij ons andersom, mijn mannetje is echt hopeloos qua administratie! ik regel alles...

Deel Deze Pagina