Nou, je krijgt natuurlijk boven die vraagprijs van het huis kosten koper!! Plus dat je natuurlijk altijd wel geld kwijt bent al nieuwe vloeren, gordijnen en verven etc in een nieuwe woning!
Mijn contract is nu van rechstwege afgelopen, maar heb het zo kunnen regelen dat ze wel op initiatief werkgever alles hebben gezet, waardoor ik dus na mijn zwangerschapsverlof nog recht heb op een WW uitkering. Ik zit nu nog 100% in de ziektewet trouwens ten gevolge van mijn zwangerschapsklachten toen en volgende week gaat mijn zwangerschapsverlof in.. alles loopt dan door tot half augustus ongeveer.. 100% betaald van mijn loon... en per augustus eventueel dan ww... eerst 2 maand 75% en daarna 70%......
Ja maar je man zal ook wel meer verdienen dan hij deed toen hij de oorspronkelijke hypotheek afsloot...? Tja, je kan het beste gewoon even een onafhankelijke hypotheker moeten vragen JAZEKER, DE HYPOTHEKER
Mars, denk als ik je wil herkennen in de supermarkt of ziekenhuis zal ik moeten weten hoe je eruitziet, maar heb je weer geen foto's op je hyves
Misschien kan je dit hypotheek wel iets verhogen, als je man bijv. loonsverhoging heeft gehad, mssn is de rente wel lager nu, jouw salaris zal ook wel meetellen (weet niet hoe het met die ziekte wet enzo zit? zit je toch niet permanent in?)
Tja we zullen maar eens een afspraak maken bij de Hypotheker om te zien wat de mogelijkheden zijn! Altijd lastig he.... Ik zal trouwens een foto spammen van beide voorkanten.... die van ons is van hier in de straat maar niet ons huis... Deze is van wat we mooi vinden...
Pfff, is er de afgelopen 10 pagina's nog wat serieus geschreven of is het dezelfde onzin als de 10 daarvoor??? Hahahahaha! Mijn hemel, wat een stelletje.......volierevogels, patat, konijn dood of levend, een hond van 20 kilo.....hahahaha. Ik heb de laatste 10 pagina's maar niet meer gelezen...... Ik zag nog wel wat bijnamen die de mannen geven. Vrijdag in het zwembad noemde manlief mij gorilla.....lief he?! Hahahaha! Zucht..... Zo, ik ben weer creabea geweest vanmiddag. Heb kralen af, maar moet er nog een armband van maken....dat komt later wel. Begin nu moe te worden, want heb vandaag dus helemaal geen dutje meer gedaan. Heb ook last van mijn rug, ga eens proberen op bed te liggen en wat tv te kijken terwijl manlief daar op zijn racefietsie zit met zijn lekkere strakke broek ;D Haha! Neem mijn iPhone wel mee, kan ik af en toe mee loeren....als ik niet in slaap val.
wij zitten ff wipe out te kijken, totdat Peter R. de Vries begint! is vervolg op vorige week, wel spannend!
Na de ziektewet en zwangerschapsverlof kom ik in de WW... denk niet dat ze dat meetellen... misschien heb ik dan ook wel weer werk, maar ja dat weet ik nu nog niet natuurlijk...
jeetje wat een gelul weer , geen fut om bij te lezen net een etentje gehad en ga nu lekker naar mijn bedje !!!! Heb nog een berichtje van Loran gehad .. Ze krijgt vanavond de laatste weeenremmers en dan is het afwachten , ze denken dat het gaat doorzetten omdat ze telkens als het weer bijna tijd is voor nieuwe medicatie weeenremmers weer weeen krijgt ... spannend he , ik hoop voor hun dat hun meisje zich snel aankondigt want dit is niet meer te doen denk ik ... nou ladies , iets minder lullen he , anders kom ik morgenochtend nooit meer bijgelezen !!
Ben blij dat jeroen dat allemaal regelt met de hypotheek. ik snap daar echt niks van. en moet ook eerlijk zeggen dat het mij niet echt intresseert