Zoo weer een pakje prullbak leeg, wij hebben geen zin om af te wassen. En had voor de trouwerij 3 slingers met plastic bekers gekocht alleen nu ben ik er verslaafd aan en gebruik ik ze telkens haha.. Daarbij kopen we alleen nog pakjes drinken kan ook weg scheelt weer afwas. Damn we zijn lui. Koop van de week nog wat slingers plastic bekers, het werkt met de kraamtijd ook welgoed denk ik
Dan moeten we nog even doorlullen om in het volgende deel te komen, want we hadden gezegt dat in het volgende deel een paar zouden bevallen
Oke heel slim, mijn zus dacht dat ik de wieg bekleding al had mee genomen.. Nee dus, want me moeder zou ze wassen. uit eindelijk komen ze 3 weken terug aanzetten met de vraag waar is de wieg bekleding ja op de kast in de nieuwe kamer van Kyano in een poiesz tas. Maar wat hebben die mutsen gedaan, me zus gaf het aan moeder, moeder dacht wat moet ik er mee hup vuilzak in en in de container.. Weg wiegbekleding, maar na lang zoeken heeft ze eindelijk een geschikte kleur gevonden dus de mate ndoor gegeven van de wieg. En dan kan ze vande week aan de naaimachine haha.
Da's toch wel grappig hoor, dan moeten we echt ook samen in mei bevallen hoor! (en jammer dat je niet meeblaat bij de sepmama's )
Oei, moet ze flink doorwerken om het af te krijgen! onze wiegbekleding is ook handgemaakt door vriendinnetje van me
Heb je ons wat te vertellen dan?? Rommel de bommel in het lijf? Even geleden hebben we meer dan 70 pagina's dus meer dan 700 berichten op 1 dag gepost, dus het zou binnen een dag geregeld moeten kunnen zijn
Spannend Loran!!! We duimen voor je! @mama2010: zonder vast contract krijg je nu geen hypotheek, zitten vrienden van ons ook mee. Zij heeft een contract voor een jaar. Maar ik zou gewoon eens vragen bij verschillende adviseurs, wat jullie kunnen lenen op je mans loon. Ik dat van jou alleen maar extra.