net opt bed, draaide ik van rug naar zij en ik denk huh ik voel nattigheid, dacht misschien is het afscheiding, maar daarvoor was het wel errug dun (water). Snel naar het hok waar een dubbele tl buis hangt kijken haha.. Weet hoe het ruikt overigens, t meisje naast me int umcg dr vliezen braken ook.. Pff lekker ruiken vind ik het niet haha.
Ik heb het ook soms hoor dat ik soms echt het slijm eruit voel lopen. Echt smerig, maar hoort erbij jammer genoeg
zal t zo vertellen het was avond maaltijd tijd, heb t op de gang maar opgegeten haha.. Maar goed ik ben weer foetsie, alst wel vruchtwater is horen jullie t vanzelf wel haha. Maar ga er maar niet vanuit..
ja echt.... je zou toch bij de muren opklimmen als je zo voor deze uitzending zit!!! verschrikkelijk.....
voor dat slijm wat ik steeds heb heeft ze vrijdag die kweek afgenomen.. Dit was heel anders, maar mischien heb ik wel gewoon in me broek geplast whahahahaha... wel zonder dat ik het doorhad natuurlijk
Zo zooooo nog 7 dames online.. de rest van de kippen zit al op stok???? Hier nog klein stukje aan het kijken van x factor en ga dan lekker slapen!! Morgen krijg ik als het goed is mijn nieuwe telefooooonnnn!!!! zooooo blijjjjjjj...... alleen moet ik om 11 uur bij de VK zijn.. en laat dat nou net het tijdstip zijn dat de TNT hier meestal bezorgd! Grrr.. hopelijk is dat op maandags anders... de middag ofzo... hahaha!