Hee meiden, Alles weer bijgelezen sinds gisteren, maar wat ik nu moet reageren ben ik alweer bijna kwijt...haha. Skip-Bo! FAN HIER!! Maar wij hebben het kaartspel al een paar jaar in huis. Heb het ook weleens online gespeeld ja....leuk. Ben sowieso spelletjesgek, heb ik weet niet hoeveel kaartspellen in huis. Laatste aanwinst is de nieuwste versie van Koehandel! Super leuk!!! Mijn trouwring heb ik afgedaan, begon zo te knellen en stel je voor dat ie echt niet meer afkomt en ik bij de bevalling de operatiekamer in moet....dan moeten ze hem doorknippen....dacht het niet! Is net twee maandjes jong Vanochtend bij zorgverzekeraar geweest voor de beeb. Die is per direct verzekerd als het op de wereld komt. Ook weer geregeld.... Fijne dag meiden! xxx
@Linnie , fijn dat ze je al snel gaan helpen !! @Loran , jeetje wat een buurtlui zeg !!! @Natas , lief van je vent hoor !!! En kom maar op met die foto'"s !!
Wow Natas flinke buik hoor!! Zo dik is die van mij eeeecht niet! Loran wat een irritante lui...die ouders hebben duidelijk hun kinderen niet onder de duim! Alpenmama jammer dat je ring al uit moet, hihi... Gelukkig een goede reden i.p.v. dat je al uit elkaar zou zijn skip-bo ik ben ook erg benieuwd! maar ja eerst nog paar uurtjes werken
natascha: wat een mooie buik. Loran: Raar dat de woningbouw niks doet. Anders gewoon politie bellen als je heel de overlast heb. Als iedereen dat doet, moet de woningbouw wel lijk mij.
@ Loran: is wat in jullie buurt! wellicht is het wat voor die tv serie: bonje met je buren @ zo zit even lekker een geroosterd broodje te eten en beeb heeft de hik! heeft die best vaak! vanochtend ook al grappig want dan zie j emijn buik echt schokkende bewegingen maken @ schoonmaken zit er voor mij vandaag weer op...... waarschijnlijk heb ik al teveel gedaan aangezien zolder helemaal gedaan is , trap helemaal gedaan incl het tapijt grondig gereinigd en de badkamer ook gelijk maar even een goede sopbeurt gegeven...... jammer dat ik de deur nog uit moet voor geld te pinnen maar ja is niet anders... Trouwens het duimen van jullie heeft wel zoden aan de dijk gezet laatst want manlief heeft vandaag een tweede gesprek bij een super leuk bedrijf waar hij graag werken en nu moet hij dus vanmiddag om 5 uur weer en heeft hij een gesprek van 1,5 uur!!! spannend! hij is nog met 1 andere kandidaat over hoop zo dat het wat wordt voor hem!!!!
Berichtje van tante: Hoe is't met jullie? Hier is't aardig morgen groeiecho woehoe! Overmorgen trouwen wat een spanning......X Dus gaat goed daar morgen hoor ik meer over de baby!
thanks meiden! hoop dat het wat wordt!!!! jammere is dat hij niet gelijk weet of hij wordt aangenomen maar ja dat is niet anders... en de arme schat is dan pas rond 19 uur thuis en moet om 20 uur al in de sportschool zijn om te wedstrijdvolleyen.... ach kan die zijn aandacht ook weer even verzetten maar het is wel rennen en vliegen voor hem..
Baby hik las ik net iemand wat over zeggen hier heeft beebje soms wel 6 keer per dag de hik als niet vaker is soms ook erg vervelend want stopt pas als ik zelf aan de wandel ga anders gaat zo dik 20 minuten door geen idee hoe het kan dat beebje zo vaak de hik heeft me vruchtwater neemt al af en danzuipt beebje ook nog alles op
Dag duim hier ook mee voor jullie hoor.... Baby hik, vind het meestal wel grappig, maar wordt er soms ook mega geirriteerd van....Dat ik denk doe eens niet zo gulzig met dat vruchtwater
Hik: dat was ik natas! heeft toch te maken met ontwikkeling van de baby voor de longen en maag e.d. .... althans dat dacht ik... de hik duurt hier ook vrij lang hoor en vaak om de 3 uur dat ik het wel voel hikken hoort er iig gewoon bij
Dag ja grappig he die hik vind alleeen zo vervelend als ik in bed lig hahaha of als ik net zelf veel heb gedronken dan klotst me buik zo hahaha
dank je wel Marjand! @ ik ga er even vandoor naar de Hema! zie op buienradar een bui naderen als nog veel langer wacht en heb toch niet echt veel zin om nat te regenen... dus ga ik nu maar ffies! tot vanmiddag meiden!