sta je wel onder controle van de VK nu je weeen hebt YenD ? ze sturen je toch niet zomaar klakkeloos naar huis en laten j e aan het lot over?
Sol, lekker meelezen meid! Het is ook vaak niet bij te houden hier.....zeker als je niet direct toegang tot (snel) internet hebt.... Over twee uurtjes echo !!!! Ben zooo benieuwd !!!!! YenD, meid ik hoop het ook echt voor je hoor dat het doorzet! Sterkte en we zijn er voor je als je even van je af wil schrijven/gillen/janken/puffen wat dan ook!
Ben weer effe offline! Heel weekend weg geweest, dus moet weer huismiepen... Heb trouwens van t wknd een box gekregen en een wippertje! Ook was de kinderwagen/maxi-cosi/buggy binnen! Tot later! Liefs
Sol maakt helemaal niets uit hoor volgens mij heb je hier ook al wel vaker gepost?! YenD ben je nu alleen thuis? en hoort dat bibberen erbij> komen ze nog wel weer controleren of de ontsluiting doorzet?
Hye dames Ben net terug van de vk en de knokploeg hoeft niet te komen. Volgende week gaan ze probern te strippen en als dat niet lukt of de bevalling komt niet op gang dan maken ze een afspraak met de gyn om in te leiden. Kleine ligt dus ook ingedaald.
Linnie wat fijn zeg ik ga volgende week ook overleggen met mijn verloskundige wanneer hun beginne met strippen etc
Sol ik geloof ook in jou droom nu! Hihi. Nu: nog ff slapen geprobeerd maar gaat gewoon niet. Ik bekijk het per minuut hier. Wordt t heftiger ga ik gewoon weer vk bellen hoor.
ik ben ook een meelezende mei mama. heb in het begin mee gschreven, maar kon jullie niet bij houden. Ben nu net lekker met verlof en lees nog vaak mee. Dus er nu maar een berichtje aan wagen.... Heb nu tijd genoeg om mee te lezen en te schrijven...als julie het goed vinden natuurlijk