Hallo daar was ik weer....lekker geslapen van mijn laatste berichtje tot nu....wow dat is echt lang!!!! Lees dat tante weer lekkere dingen aan het maken is....Snoeperd! @Sol en Wimjo: Leuk dat jullie er ook weer zijn..... @Pip: En waarom zijn die foto's nu alleen voor Linnie?! Hoe moet ik dat nou doen die plaatjes skippen? Dat kan helemaal niet.....(Vind hem wel mooi, stiekem toch gekeken) @Dag: Veel plezier bij de VK, begreep ik het goed dat je een echo krijgt? (Ik ook morgen!!! jee is nu al 15 weken geleden!) @Linnie: Zit ik helemaal klaar om te knokken, mega goed uitgerust is het niet nodig...Nou ik baal een beetje hoor...Wel fijn voor jou, dat je nu weet hoe of wat.... @Yes: hmmm stopt het nu dan? @de rest: weer vergeten....
Mooie wagen zijn wel veel die voor de qiunny gaan wij hebben de maxi cosi ze zeggen dat die bak groter is dus ben benieuwd hoe lang onze kleine erin kan liggen.
Dat is een buzz bak die al 2 jaar stof staat te happen in mijn kleding kast. Heb hem toen ik zwanger was van Popje gekocht in een opwelling bij een zaak die failliet ging. Uit eindelijk hebben we een bugaboo gekocht. Dus ze mag em overnemen, voor een de verzendkosten en big mac menu! 10 euri
Marjan: ik wel wel blij met de antwoorden, maar als je graag wil knokken mag je wel komen genoeg jeugd hier voor de deur
Wij hebben de bugaboo denim met oranje, op de foto is ie nog helemaal schoon en nieuw, en nu..........
idd voel me vanmiddag niet zo heel lekker , beep heeft besloten een feestje te bouwen en ben er een beetje misselijk van ...