zo, net terug van de huisarts heb dus sinusitis ik ga proberen nog even te wachten met antibiotica heb nu avamis meegekregen, daar zit wel cortisone is ofzo dus niet super voor de baby, maar goed er staat op de bijsluiter: gebruiken tijdens zwangerschap enkel o^p voorschrift van de dokter dus zal wel niet té erg zijn zeker?
als de arts het je voorschrijft, geen probleem van maken.. Marieke: Fijn dat alles goed is. Nog een paar daagjes en dan 37 weken dan mag het hoor!!
Nee joh...heb zelf afgesproken met onze baby dat hij/zij best voor de 40 weken mag komen hoor...Is toch gezellig? (Ben nog wel te druk voor de baby, maar ach ik kan altijd een gaatje maken voor dat kindje he? )
we houden ons zelf voor de gek zo he?? Maar 37 weken is toch de magische grens dat het echt 'mag'he!! Is lekker ook dichter bij
Je kunt ook nog even goed sprayen met gewonen neusspray, tot wel een keer of acht, en niet met iets erin alleen zoutoplossing en 2x per dag stomen. Dat helpt vaak ook goed of het los te maken.
Maar ik denk wel dat het zo tegen valt als de kleine tot 42 weken blijft zitten. Dat zal ook best wel bij sommige gebeuren
Ja zo'n vast geroeste baby....Ik denk ook steeds ja bij een week of 39 wil ik wel bevallen. Maar als ik daar aan denk dan denk ik ook meteen wow daar heb ik nog helemaal geen tijd voor....Ik moet nog naar 2 ijshockey wedstrijden, ik moet nog naar de feesttent, mijn vader moet nog geholpen, ik moet nog met mijn schoonouders uit omdat ze 40 jaar getrouwd zijn...Whaaaaa geen tijd om te bevallen....
Marjand: Sinusitits wordt bij ons bijholteontsteking genoemd! En als je een pb krijgt wat doe je dan??
gewone neusspray, bedoel je dan gewoon een spray met fysiologisch water? heb nu net één keer gespoten met dat medicijn. Ga het gewoon elke dag één keer doen, woensdag ga ik naar de gyn en dan bespreek ik het wel ik veronderstel dat een paar pufjes wel geen kwaad zullen doen zeker? hoe werkt dat stomen precies? heb dat nog nooit gedaan, heb ook nog nooit sinusitis gehad... x
ik ben blij als ik de 37 week heb gehaald dan kan ik weer lekker alles doen zonder commetaar in elk geval wat me lichaam aankan hoef niet meer onder controle bij ziekenhuis gewoon lekker bij me eigen vlos. dus daarom tel ik af naar 37 week