trouwens..... nog even een vraagje over de ziekenhuistas inhoud... hoeveel ondergoed gooien jullie daar voor jezelf in?
Sorry wat zei je???? Kun je dat nog een keer herhalen....Hoor het zooooo graag! PAS OP: Komt een buik foto aan......
en vanaf wanneer hebben jullie de box opgezet? ik heb nl. ineens hele erge drang om dat ding uit de verpakking te rukken en in elkaar wil zetten... maar ja.... twijfel of het niet nog een beetje te vroeg is.......
Ik wilde hem eigenlijk allang hebben staan maar vergeet steeds dat ding te halen aan de overkant bij mijn zus...Misschien morgen maar even doen....
WOW wat een buik meis! mooi hoor!!! en ach die strepen ken ik ook hoor... maar valt toch nog wel mee?
das waar.. ben nu al gehecht aan die charmante grote onderbroeken dus wil ze niet gelijk allemaal in de tas gooien... misschien moet ik er voor de zekerheid nog eens wat bijhalen....
Ja dit was vorige week, de strepen vliegen er nu met de dag bij geloof ik...Nou ja als er maar een lief kindje voor terug komt zal het mij een worst wezen...Heb toch al een lieve man, en een ring....die gaat zomaar niet meer weg...
Heb ik dus ook....nooit gedacht dat ik zulke enorme tenten fijn zou gaan vinden....droeg altijd een string maar die lappen van nu zijn wel heel fijn...
ben alleen zo bang dat als ik hem nu neerzet ik er over 2 wkn al spijt van heb ivm bijvoorbeeld een sta in de weg dat je dus nog niet gebruikt..... maar ja het is aan de andere kant ook wel weer leuk als hij er staat
Tja en hij gaat toch wel in de weg staan dus of je het nu al hebt of over een maand...maakt ook niet veel uit toch?
Marjand super mooie buik Box sztaat hier al maand ofzow haha ONderbroeken ik draag nogs teeds strings en boxers vind allebei wel lekker zitten eigelijk
Nou natasch als ik mijn oude strings aan doe kan ik ze niet meer vinden tussen al dat spek...hahahahaha Dus hier nu positiestrings en positieboxers
ik heb alleen maar positieboxer aan, vind het heerlijk, moeten echt helemaal over de buik heen! ik heb 2 extra onderbroeken,gewone boxers, in de ZH tas, de box komt hier in huis zodra we het meubilair gewisselt hebben, we gaan wat dingen omgooien in de woonkamer namelijk, dus dat zal binnen nu en 2 weekjes wel zijn, we hebben de ruimte wel voor de box! zal zo es ff bellen over bed in huis.... moet ook vanaf week 36 meende ik......
hihihi ach arme babe heeft helemaal geen bed....vandaar die zere bekken en rug. Je mag hier wel logeren hoor.....