Heerlijk nieuws Alpenmama!! inderdaad de spulletjes nog ff goed overdragen, en dan lekker genieten hoor!! en lekke rustig aan voorbereiden op de bevalling snotpraat, getsiederrie
YenD , lekker uitrusten en hopelijk daarna snel fris er tegen aan !!! Ik ga off en als jullie zo doorgaan zie ik jullie morgen wel in deel 5 !!
@Alpenmama: Is wel begrijpelijk hoor als je er niet op ingesteld was dat je dan even schrikt als dat gezegt wordt, maar ga lekker genieten van het zwanger zijn en lekker bijkomen de komende dag. Dat je straks helemaal fit bent voor de bevalling. En kom maar gezellig mee kletsen hier Wij zijn er voor je als je ons nodig heb. Dikke knuf
Wimjo, hier heb je verlof vanaf de geboorte van de beeb en dan 14 weken. Nu ben ik ziekgemeld tot de bevalling en daarna heb ik 14 weken. Pip, vanwege die bacterie bedoel je? Hij zag dat toen hij even ging kijken naar de baarmoedermond dat er een bacterie zat. Iets vergelijkbaars met Gardnerella, maar minder heftig, want er was ook geen rare geur ofzo. Verder heeft ie nog even een streptokokken-uitstrijkje genomen, daarvan volgende week uitslag. En ja, ik weet wel dat ik moet genieten, maar alles is goed weet je wel en dan toch 100% worden ziekgemeld terwijl ik het al bijna veel vond om om 50% te vragen, omdat ik gewoon dacht dat al die vrouwen hier doorwerken, maar gelukkig heeft ie nog wel gezegd dat ook zwitserse vrouwen dat zelden volhouden en dat ik het nog lang heb weten vol te houden......
dat gaat makkelijk bij de gyn. alpenmama. Maar het is wel heel verstandig. Op die manier wordt je toch in bescherming genomen om uitgerust de bevalling in te gaan. En je noemt nogal wat klachten.
Wordt er gek van. Met pijn en moeite kom ik boven en dan binnen 10 minuten lig ik weer onderuitgezakt, Iemand tips hoe ik rechtop kan blijven zitten
Blijven jullie voor altijd in CH alpenmama? of hebben jullie een bepaald aantal jaren en dan weer terug?
14 weken na de bevalling is wel lekker!! T is inderdaad even wennen dat je 100% ziek bent, terwijl het voor je gevoel wel mee valt. Ik vind het knap van je dat je het zo lang hebt volgehouden hoor!!!!! wees maar trots op jezelf ( als je bent bij gekomen). En ga na morgen maar lekker genieten van de beeb in je buik en je voorbereiden op de bevalling!!!
@ Alpenmama, dat zal even schrikken zijn, maar ook wel weer fijn toch? Het is gewoon beter om goed uitgerust aan een bevalling en kraamtijd te beginnen! @ YenD, hoop dat je wat kan slapen. Grrrr, hier een kind die NIET wil slapen. Ben al 10 x naar boven geweest. Dwarskont.
Yep, hij is inderdaad op veronica op tv, maar heb een hekel aan reclames e.d. dus gewoon lekker gedownload
Van de week trouwens even hard aan de slag om alles bevalling klaar t emaken. Komt nu wel heel dicht bij