Linnie volgens mij ben jij je slijmprop verloren via je neus! Hahahaha. Nu weer dikke vette weeën hier! Ga door ga door!!!
Kreeg trouwen net telefoon van een kennis en die zei even tegen mij dat ik geen 3de kindje mocht. whahahhahah. Denk dat ik dat toch wel zelf uit maak
Je bent wel een Groningse bikkel!!! Als je gyn toch zegt dat het knap is, daar moet je gewoon van op fleuren. Maar het is even een metale switch! Maar komt helemaal goed! Ja was benieuwd waar ze op gingen testen! En die strep test is altijd mooi!! Als je het hebt kunnen ze je mooi AB geven is je beeb ook gelijk beschermd!
Linnie, ga ervanuit dat ze het goed bedoelde omdat je zo'n pijn hebt de afgelopen weken e.d.? of was het meer een bitchopmerking?
Mijn kerel is verdwenen Kan 'm nergens vinden, en heb echt geen idee waar hij uithangt hahahaha. Een half uur geleden was hij nog buiten met de airco bezig.
Hahaha ik weet het echt niet, ben al om het huis geweest. Hij zal inderdaad wel weer ergens aan het ouwehoeren zijn, hij is praatziek.
Thanks voor de lieve reacties. Ik ga er ook van genieten hoor! Wacht maar, misschien denken jullie straks nog: was die Alpenmama maar gewoon aan het werk..... Babe, nee, we denken niet dat we hier altijd blijven. Maar dit jaar willen we er nog niet over nadenken, wellicht volgend jaar, maar ook even afhankelijk van hoe het met de economie en de banen in Nederland gaat....als we terugkomen, moet het er wel goed uitzien natuurlijk, anders laten we hier wel heel veel zekerheid liggen voor niks.... Pip, ja, die strep test doen ze hier altijd geloof ik. Net als hepatitus B, HIV en uhm.....nog eentje, maar weet het even niet meer.....en ja, mentale switch is het, precies! Maar gaat de goede kant op met jullie reacties
Ja bijna, hij huilt niet meer maar is aan het praten. Dus ik laat hem nu even, dan valt hij zo in slaap.
Ze zal het wel goed bedoelen, maar de gene die het zei. IS allemaal dingen voor mij aan het invullen en daar kan ik niet zo goed tegen. Ze maakte van de week ook al een opmerking omdat we nog wachtte met de operatie van Jordy. Ze zei maar ja je moet ook wel aan JOrdy denken. Net of ik dat niet doe, MAar kan hem toch moeilijk laten opereren als ik zelf er nog niet klaar voor is. EN natuurlijk hebben we met de arts besproken of het verantwoord is Pfff Moest het even kwijt
Tja, mensen zijn soms een beetje bemoeiziek... zolang het uit een goed hart komt probeer ik het altijd een beetje te negeren.. Alpenmama, wat voor werk deed je vriend, die was arts toch? en jij receptioniste in een kliniek? sorry... ik onthoud te weinig maar ben wel nieuwsgierig genoeg om het gewoon te vragen hahahah