neeee, volgens amerikaanse misdaadseries moet iemand eerst 24 uur vermist zijn, eerder mag je je geen zorgen maken
Nee het is hem vergeven, hij belde zelf. Ik zat bij de kleine boven toen hij weg ging, vandaar Alhoewel... misschien moet ik er even misbruik van maken
och och och,, ben die man van mij ook wel eens kwijt dan ligt ie onder de achtertafel o.i.d. '' verstopt''
wow, net een adembenemende (letterlijk) harde buik.... pfffff, hoe knoepertjehard kan je buik zijn zeg!!!
Onder de achtertafel?? whahaha, wat heeftie daar te zoeken dan?? of ligtie daar om een hormoonbui van jou te ontwijken die van mij gaat dan altijd staan darten in het hok
Die van mij heb wel vaker van die domme acties haha,, gewoon om zich te verstoppen als ik van de wc kom haha.. Deugt lang niet. Ja zo'n buik word hard he lol. Soms heb ik t gevoel of kan ik er wel iemand mee doodslaan haha.
Hahahaha Rein gaat niet onder een tafel liggen Maar zodra hij hier buiten bezig is dan blijft hij maar lullen, en dat moet hij weer wat bij de buren gaan zien, blablabla. Of als hij 'even een kort rondje' doet met Ollie, dan is hij ineens een uur weg ofzo hahahaha.
Babe, neee, niet helemaal .......manlief werkt op radiologie, in nederland heet dat radiodiagnostisch laborant. Hoewel, inmiddels heeft het in NL ook weer een nieuwe naam, maar die weet ik ff niet...... En ik regel de facilitaire zaken in een nederlands ziekenhuis, dus ruimtebeheer, sleutelbeheer, personeelswoningen, bewegwijzering, schoonmaak, td, keuken etc. Maar daarnaast werkte ik af en toe wel aan de receptie, dus dat had je wel goed. Maar nu is dat helemaal afgelopen en houd ik me alleen nog maar bezig met FZ.
Radiologie, dat is bestraling e.d.? dat doen 2 vriendinnen van mij namelijk ook, die werkenin het RIF in leeuwarden
haha, dat zeiden wij vroeger ook thuis! De achtertafel !!!!!! Oftewel de eethoek, keukentafel hoe je het maar noemen wil......
Ja, radiologie is heel breed, inderdaad de bestralingen, maar die doen ze hier toevallig vrijwel niet, omdat dit een 'notfall' ziekenhuis is. Hier doen ze dus röntgen, CT, MRI, al het diagnostische werk. Echte bestralingen gaan naar grotere ziekenhuizen.