voor in de woonkamer ben dan wel van plan in ZH te bevallen, maar is geloof ik wel verplicht om een hoog bed in huis te hebben voor de VK en de KH... dus dan maar ff tijdelijk zo'n huurbed in de woonkamer, zodra ik er genoeg van heb is die ook zo weer opgevouwen aan de kant
WAHAHAHAHAHAHAHAHA volgens mij zit ze nu een potje te grienen omdat ze zich realiseert dat wij allemaal wel een bed hebben (of zelfs meer dan 1...)
heb trouwens net m'n voorschotbedragen ff laten verhogen, voor Gas/Electra/Water, wil straks met de jaarnota's me niet een hoedje gaan schrikken!!
Je kan toch net zo goed je gewone bed op klossen zetten? dat moet toch ook voor de kraamverzorgers om je te verzorgen?? Of ben ik toch niet helemaal wakker...
ons bed gaat ook gewoon op klossen... niets geen extra bed erbij... als je nl. thuisbevalt wil de VK dat die omhoog is en de kraamzorg wil hem omhoog hebben omdat zij dan je bed verschonen... indien hij niet hoog genoeg is volgens kraamzorg verschonen zij nl. het bed niet en kan manlief dat dus doen... ach aangezien hij omhoog kan en mijn schoonpaps klossen gemaakt heeft gaat hij van het weekend omhoog
Ben bang dat ik een boel moet bijbetalen , heb de hele winter thuisgezeten , maar ik ben er op voorbereid
Tja, maar ik heb geen zin om in m'n kraamweek boven op bed te liggen.... ik wil beneden zijn, met de visite e.d... als ik ff wil slapen ga ik wel naar boven naar m'n eigen bed...
Ik zet alleen bed benede op klossen bed op slaapkamer niet die is al dik 70 cm hoog heb je he met boxsrping
Zit net een topic te lezen over een meisje dat had sex gehad met d'r vriend en hij had een piercing door z'n je weet wel....nu was die piercing kwijt....OMG wat erg...Maar goed volgens mij heeft ze hem weer gevonden.....ff goed voelen.... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/200016-euhm-genante-vraagje.html
Heel herkenbaar , wilde ik vanmiddag ook en ik krijg Tara nog weleens in bed of op de bank met een dvdtje maar daar had ze nu duidelijk geen zin in ..gggrrrrr