Qua rust niet hier , ga eens kijken of ik Tara vanaf volgende week niet 1 of 2 middagjes naar oma kan doen ...Ff rust voor me .......
meubels en deuren zijn stofvrij, toilet en fornuis gedaan, en nu rugpijn... dus ga ff tv kieken en thee drinken,
Oohh jeee heb gezondigd:S Me kerel heeft alle babywas gedaan en nog niet alles was opgevouwen dus ben in babykamer bezig geweest bedje compleet opgemaakt was wasjes opgevouwen en eerste kleertjes aan klaar hangen geweest.. Dus zal vnaaf wel boze kerel hebben:S Maar er was iets in mij dat zei je moet het nu doen nou dan doe ik dat maar hahaha
Zo ff berichtje van mij. Uitkering aanvragen is gelukt! Jeej! Naar de mac geweest en de sligro, bij sligro heb je leuke chocolademunten met op de verpakking it's a boy! Leuk voor D om uit te delen. Nu ben ik bij m'n souders, svader is klussen met m'n ex, en smoeder is de stad in met Darren... En ik lig in t bubbelbad!!!!!!! Hahaha!!! Daag... Ik ga weer ff verder bubbelen....!!!
hallo meiden heb weer niet kunnen bijlezen verdorie, alles goe dmet iedereen? Was gisteren helemaal overstuurd, buikpijn, hyperventileren nog nooit meegemaakt. Nu wel echt pijn bij het wandelen, baby is volgens mij nu echt wel ingedaald. morgen weten we meer, ben zo benieuwd!
De ouders van Darren zijn vader ja. Ik ken hun nu 8 jaar en zijn altijd mijn souders gebleven. M zijn moeder spreek ik niet.
zo hier gaat het duimen beginnen! manlief werd gebeld of hij er een kwartier eerder kon zijn dus hij zit nu in de auto als een speer opweg... maar komt vast en zeker op tijd! Sssspannnnnnnnennnnnnnnnnnnddd!!
Dag we zijn aan de duim! Arka wat is er dan gebeurd dat je zo overstuur was???? Marjon & Mama2010 dat is een heel groot voordeel van een hond... die gaat altijd slapen als ik niet met hem speel of geen aandacht heeft!! En dan ook nog bij je op de bank.. hmmm.... heerlijk!
dank jullie wel meiden! ik kreeg net ook nog mijn bestelling binnen van babydump! een wozel en pip boxkleed , lodger wrapper in het grijs en een rompertje met : ik ben papa's kanjer helemaal super
En Dag is je kerel al thuis???? Is het een goed gesprek geweest? @Linnie: Goed dat de VK je wilt helpen met 37 weken! En wat balen dat Jordy ziek is. Beterschap! @Arka: Die vreselijk stomme opmerkingen ook! Dat kun je nu gewoon echt niet hebben. gaat het inmiddels alweer wat? @Marjand: geweldige aanpak met je werkgever, maar wat een doos zeg! Hier de hele ochtend bezoek gehad, zucht wat een drukte! Toen even geslapen samen met Popje. En die werd heel gezellig wakker, niet dus. Dus toen maar met mijn pijnlijke lijf oppad gegaan, naar een groot winkelcentrum, ff bij de hema, en het kruitvat geweerst. Bij de etos even mini's opgehaald voor mijn tas naar het ZK. En boodschappen gedaan. En nu is mijn lijf in opstand. Gelukkig mocht ik 14 pag ZP terug lezen, dus ik mocht even zitten Popje ging gelukkig even tekenen! Pip