nee manlief is nog steeds in gesprek hij zou bellen zodra hij in de auto zat en gesprek is om kwart voor vijf begonnen en zou anderhalf uur ongeveer duren...... dus verwacht zo eigenlijk wel een belletje....
zo en ik heb me toch een dikke enkels.... lig nu op de bank met 2 dikke kussens onder mijn voeten... hopen dat het beetje weg wil trekken.... nog andere tips?
manlief belde net! gesprek is erg goed gegaan en ze gaan nu nog even in overleg met zijn allen en als hij het gaat worden krijgt hij morgen al het contract onder zijn neus ( en vanavond al per mail!!! ) dan kan hij nl. deze week nog opzeggen en dan begint hij daar per 1 mei!!!!!
wel ja het gaat wel weer een beetje ben allen mijn collega echt beu 12 jaar geleden één keer bevallen, maar heeft wel een mening: ik neem de lift: "je gaat nu toch de lift niet nemen!! doe niet zo flauw!" " ben jij nu weeral verkouden, amai jij kunt ook niks hebben" ik heb het zo gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dag, spannend.. duimen draaien.. Hier in de tuin aan het werk geweest vanmiddag. Ik moest het doen, anders werd er iets in mij boos... Vriendlief heeft een grote struik eruit gehaald (nouja, ik eerst gesnoeid, hij de stronk eruit). Daarna heeft hij planten gekocht, en ik de boel beetje netjes aangeharkt etc (lagen een lading bladeren in, niet te zuinig). Toen onkruid eruit gehaald (op een krukje gaan zitten ). Daarna 1 grote bloempot gepakt, en daar 3 rozenstammen in gedaan (precies bij de afscheiding van de buren ). En de planten erin.. Zal zo even foto's uploaden...
negeren Arka, gaat om jou en jou gezinnetje, niet om zulke mensen, pffff screw them!! Loran.... wel beetje rustig aan he!!?? maar ben blij dat je geen last hebt na de tijd Wij gaan zo ff Zen worden bij Yoga, Dag, ben erg benieuwd of je mannetje het geworden is!!
Bekijk bijlage 62269 Waar je de stronk ziet, stond een bos vanaf de muur tot aan de voorste (kleine blauwe) bosje. en de hele breedte van de tuin. Dit is er over na het snoeien * met 1 van onze katten op de foto
Loran ziet er mooi uit die tuin en blijdat je nergens last van hebt ik ben vandaag ook bezig geweest en heb togh wel iets llast weer veel harde buiken dus zo maar braaf op bedje gaan ligge
Wat een WIJF!!! Maar probeer je het niet aan te trekken, dat is ze niet waard. Kan me toch ook voorstellen dat het gewoon K** is.
Die nesteldrang is erg soms hoor.. Als je niet kan/mag dan moet het pertinent op dat moment gebeuren Ben je bezig, denk je: goh, gaat lekker Nadien, toch weer spijt dat je bezig geweest bent (omdat je niet mag/kan). haha.. Als dat nu maar voorbij is, die nesteldrang. Heb nu echt alles op orde (met dank van mijn vriend), dus beeb, kom maar