Had vannacht voor het eerst een paar uur echt voorweeen, wat een lol weer zeg!! Hopelijk gaat het vannacht beter!
Behalve de zolder opruimen, omdat ze komen voor onderhoud cv (dozen stapelen samen met mijn vriend) niets byzonders. We vieren het zaterdagmiddag. Gaan wel met zijn 4-en straks een midweekje weg, als alle rust er is etc.
Dag lieve meiden! Ik red het helaas echt niet om alles bij te lezen.. jullie lullen zo 20 blz's per dag vol! Ik heb wel even alle bijlagen van dit topic net bekeken omdat ik de buikjes niet kont terugvinden met scrollen, wat een super buiken zeg!! Heel leuk om te zien! Allemaal een fijne avond!
Ja dichtbij jou hihihi We willen naar de Huttenheugte, en dan voor Naomi ook naar Plosa-indoor Die zit er gelijk bij.. Leek ons wel leuk voor haar. En we zijn niet al te ver weg, mocht er wat gebeuren
Binnenkort opent die in nl. de deuren.. Kan zelf ook haast niet wachten Neem dan zeker weten de camera mee
daar was ik weer... totaaal niet zen.... 1 van de dames haar baby is overleden.... 36 weken Yoga instructrice had een grote kaars met allemaal kleine kaarsjes, toen dacht ik al... ojee.... dus hebben met de rest van de groep aan haar gedacht, gemediteerd en gehuild en gepraat... pffft..... 36 weken.... ben nog steeds helemaal raar van binnen... .
Ik heb het gezien, het zit echt tegenover de huttenheugte!! Echt mega groot. Dat was in november. Zeker moet het fototoestel dan mee!!!
Ja, en zit nog een vrouwtje bij me op Yoga die is met 42 weken haar kindje verloren... dus was een heftig avondje, schrik je toch van... je denkt met 36 weken er toch wel te zijn.... Maar goed, wil niemand bang praten natuurlijk... we gaan gewoon voor vele gezonde babies in mei!!!!