Das minder nieuws babe. Dacht dat we de gevare zone wel voorbij waren. Wordt er gewoon stil van. Weten ze de oorzaak?
Ja, net een magnum achter de kiezen... heb gelijk zin in nog één..... die kilo's boeien me opt moment ook ff niet
Babe wat een vreselijk bericht zeg... Maar dan was het beebje misschien niet helemaal in orde aangezien ze ingeleid zou worden en "pas" 36 weken zwanger was...? bah bah echt vreselijk, moet er niet aan denken! mamamei welkom ! hoe verloopt jouw zwangerschap tot nu toe?
nee, ze word ingeleid om het kindje te baren.... het kindje is afgelopen vrijdag al als niet meer levend vastgesteld.
Oh, en mamamei welkomt natuurlijk! Sorry dat ik gelijk met zo'n zwaar verhaal binnenval vanavond, maar zit me echt tussen m'n oren nu...
Slaap lekker allemaal. Ik ga ook off. Zal wel een zware nacht worden vandaag met Jordy zo. Ben er nu al 7x naar toe geweest vanaf 20.30
Jezus! Ik weet niet wat de baby doet, maar het doet pijn!!! Het lijkt net of hij er uit komt ofzo, ongelovelijke steken van ondere. Goeie God.... Babe, wat een super verdrietig nieuws zeg jeetje dat verwacht je ook gewoon niet meer dan. Erg hoor... harde buiken monster is ook hier weer, dus ik ga proberen te slapen.
Hallo! Ik zie dat ik nog welkom ben Het is inderdaad een jongetje ja helemaal blij hier haha. En de 3D echo was inderdaad erg goed gelukt @ babebabe: wat een heftig verhaal! logisch dat je dat even kwijt wilt toch..