*nou ja, de onderbuurvrouw is nu gewoon aan het stofzuigen!!! Ik dacht al: wat hoor ik nou... Lekker tijdstip voor nu!!*
Joehoe! Ik heb verlof!! Jullie kletsen me echt wat te veel om het allemaal bij te poten hoor.. Gelukkig heb ik nu wel weer een laptop die het doet dus ik kan vanaf vanavond weer wat beter gaan meeschrijven. Ik heb gisteren een zwangerschapsmassage gehad. Het was heerlijk..echt een aanrader. En vanavond is mijn lief de wieg aan het halen bij zijn lieve tante. Zij heeft de bekleding gedaan twee jaar geleden en nu heeft ze er voor gezorgd dat de bekleding weer helemaal lekker schoon is en dat de oranje lintjes vervangen zijn door roze lintjes! Ik ben heel benieuwd! Iedereen een heel goede nachtrust gewenst en tot snel
Hallo allemaal! Hier gezellig visite gehad.. net weg.... Ga zo lekker m'n bedje opzoeken! Laat genoeg voor vandaag. Jeetjeeeeeeee wat een verhaal over die vrouw met 36 weken haar kindje verloren.. bah verschrikkelijk! En mamamei welkom..... Moet er wel even aan wennen dat er nu 2 mama's zijn.. hahaha qua naam dan.. Welterusten allemaal lady's en tot morgen!
Hallo schatjes!!! Jeetje Babe wat heftig, hoop dat je een beetje kan slapen vannacht...Hier beweegt baby gelukkig heel veel vandaag.... @Dag: En?En?En?En? @Mamamei: Welkom hier...t'is een drukke club hier dus je bent gewaarschuwd....Oh en we hebben een eigen site (zie onder mijn banner) Als je er op wil moet je mij even je gegevens PB. Zie dat je bij mij in de buurt woont ik woon tussen dort en g'kum in...(nou eigenlijk meer naast G'kum) @Cygnet: Heerlijk joh verlof!!! Oh en heb jou brief vandaag ingeleverd bij mijn bazin... @YenD: Heerlijk uit gebubbeld? @Loran & Natasch: Kijken jullie wel een beetje uit voor jullie zelf?! @Pip: Ik wilde iiets zeggen tegen je maar weet niet meer wat....Hmmmm volgens mij was het iets liefs...Nou als ik het weer weet hoor je het wel. @Linnie: Hoop dat het vannacht een beetje gaat met Jordy....Arm jochie @Arka: Wat een takke wijf...moet ik even langs komen om haar wat te zeggen? Ben ik heel goed in hoor...Rare doos.... @De rest hoop dat ik niets belangrijks vergeten ben verders....
haha ja bij mij is het bloedverlies weer begonnen en ook harde buiken ik zit hier duimen te draaien dat het niet weer overslaat in weeën
Ooh dat klinkt ook lekker! Bloedverlies is niet echt goed toch? Hier houd het maar aan, kan er niet van slapen. Loop maar wat door het huis heen te spoken.
nee inderdaad sinds zondag is het bloedverlies weer begonnen. Heb nu weer extra veel controles maar ze kunnen zo snel niet verklaren waar het vandaan komt. heb inmiddels wel 2 cm ontsluiting maar kleintje moet toch echt nog eventjes blijven zitten ben nog steeds van plan in mei te bevallen Vervelend he die harde buiken! hoop voor je dat ze snel afzwakken!
Nou join the club hier! Hebben paar meiden die ziekenhuis in en uit waggelen, veel voorweeen/harde buiken, aantal BI en bedrust meiden... En ga zo maar door, mei is omgetoverd naar de 'kwakkelclub' maar wel de regel pas in week 37 mag er bevallen worden! ooh er zijn een paar uitzonderingen geloof ik, maar dat worden er steeds minder nou ik ben klaarwakker, hoop dat mijn lichaam zo rustig wordt.
goedemorgen! Yend en Mamamei, hoop dat jullie nog een beetje hebben kunnen slapen? Wel grappig jullie nachtelijke conversatie hihi Linnie jij ook of heeft Jordy de hele nacht liggen spoken! Cygnet jij ook al verlof... Lekker hoor! Ik mag nog 15 daagjes bikkelen... Klinkt zo lang! Fijne dag allemaal! Ik ga douchen
Goedemorgen! @YenD en mamamei: ik hoop dat jullie ondertussen wel nog wat geslapen hebben. Hoe gaat het er ondertussen mee? @Sterreke: goedemorgen, hier nog 12 daagjes werken. Je bent dus niet alleen
Morgen... Ik ben doodop, heel de nacht harde buiken gehad. Nu maar hopen dat het ergens goed voor was. Zo ff D naar school en dan ga ik slapen nog ff.