ok Misschien moet ik het even uitleggen aan YenD en Mamamei.....s'nachts moet je slapen en overdag mag je zp-en. Dus wat gaan we doen vannacht.....SLAPEN!!!! Je wordt hartstikke moe zo..ok? Voor de rest Goede morgen!!!
Loran Proficiat !! Er is van centerparcs een aanbieding samen met plopsa , dan heb je de intree gratis !!
Zie dat er meerder een hele goeie nacht hebben gehad. Jordy werd elke keer gillen wakker en lag dan te kreunen en toe doen. We hebben hem op den duur maar bij ons in bed genomen en hij heeft heel het bed door gekropen. Maar fijn is het niet als je zelf verga van de pijn en zelf niet kan liggen hoe je wil,. Kan nu dus ook bijna niet lopen en me ogen meot ik ook open houden met stokjes Meimama: Das wel minder dat je heel de tijd bloedverlies heb. Hoop dat het snel weer ophoudt. Weet niet of je het al gehoort heb, maar we hebben de afspraak dat we niet voor de 37 weken mogen bevallen. Meiden die nog werken: Respect
Ik ga weer even off. Kijken of dat Jordy wil eten. Hij is in ieder geval al weer vrolijk. Hoop dat het zo blijft. Tot straks en iedereen rustig aan doen
Morning... Vanacht eindelijk weer eens een goede nacht geslapen, jeetje wat knap je daarvan op! @ babe: vreselijk zeg van dat babietje bij 36wk, helaas heeft mijn ex-schoonzus ook al zoiets meegemaakt met haar tweeling. Dus hier pas echt gerust als de kleine man heerlijk in mijn armen ligt! @ mamamei en YenD: hopelijk kunnen jullie vandaag nog wat rust pakken! @ linnie: beterschap met jordy! @ ego: ik heb de schoonmaakster afgebeld voor vandaag, heb geen zin in iemand om me heen.. Ga zoonlief op school droppen en ff lekker atwt kijken en beetje doezelen op de bank Lekker productief zijn!
Mogguh Hier ook niet top geslapen maar ach, heb verlof dus ga zo gewoon nog even terug Verder wil ik nog wat huishouden doen vandaag, dus ik vermaak me wel denk En als ik het hier moet bijhouden zal het zeker wel een drukke dag worden 8) Babe: Wat een klote nieuws zeg Dag: En en en en???
Marjan.... Oooh dat deed ik dus verkeerd ik dacht 's nachts ook wakker zijn! Nou lig alweer in bed, wat kan een mens moe zijn. D is naar school gebracht door m'n moeder, dus ik hoefde mooi de deur niet uit. Tot straks meiden!
Oef, nog meer nachtbrakers zie ik.. Kon me er eigenlijk ook wel bij voegen.. sliep pas na 6.00uur, en om kwart voor 8 werd Naomio ineens gillend wakker.. Ben kapot!! Zo naomi langzaam maar aankleden, en dan gaat ze naar de opvang.. Kan ik een begin maken op zolder, en daarna slapen de dag verder brengen.. Hier ook nog steeds last van harde buiken.. pfff...
Mogguh! Zo dus er wordt nu ook al 's nacht gebept! Straks kunnen we het echt niet meer bij houden . Wel zwaar irri YenD en mamamei: kruipen jullie er zo maar weer lekker in! Het zelfde voor Linnie, Loran, Tink en deedtje toch. Ik ga denk ik ook zo nog even. Heb de hele nacht liggen draaien, waarbij er soms hulp van mijn ega moest worden in geroepen. Ben afgestraft door mijn lijf van mijn ritje naar de hema e.d. gisteren met popje! Vandaag is ze bij opa en oma. Ik moet vanmiddag naar de fysio, maar eens even overleggen. En daarna is Sven heeerlijk 5 dagen thuis!
Goedemorgen meiden, Vanochtend werd ik toch vreemd wakker....ik draaide me op mijn linkerzij, maar dat lag echt vreselijk want de beeb lag daar direct ook als een blok beton onderin. Had ik nog niet eerder gevoeld, dus ik denk, dan ga ik maar weer naar rechts, maar op mijn buik rechts zat ook een enorm harde bult en die viel toen ik op rechts ging net zo hard daar weer naar beneden zeg maar. Echt heel naar! Het lag als een brok steen in mijn buik die gewoon daarheen viel waar de zwaartekracht het naartoe trok. Toen ben ik er even uit gegaan, want vond het wel een beetje eng en hoopte dat beeb snel zou gaan bewegen, maar dat duurde nog een tijdje. Gelukkig toen ik een tijdje op mijn rug in de kussens lag kwamen de bewegingen, maar wel anders dan normaal. Ik heb het idee dat het kindje vanochtend totaal anders lag......nou ja, gelukkig is het nu weer volop in beweging, alleen voel ik de bewegingen meer links dan rechts..... Nou, fijne dag allen! Moet nog 12 pagina's terug lezen, maar dat komt later hoop ik.
Goedemorgen, Kick heeft heerlijk mee gewerkt aan mijn verlof. Hij werd om 7:30 wakker, heeft toen een speeltje van papa gekregen en pas om 8:00 wilde hij er uit. We hebben net gezellig ontbeten samen. Hij zit nu naast met te keten met een leeg pakje Snoetepoetsers. Ik lees hele nare berichten bij een yogaclubje van Babe? Wow.. verschrikkelijk maar toch maar niet te lang over nadenken. En al die harde buiken. Ik krijg snel harde buiken bij lopen maar deze zijn niet pijnlijk, wel irritant. Laat de beebjes nog maar even blijven zitten. Jullie kennen de regel bij de meimama's: 37 weken is de grens! Hoe is het met? - Sureyya? Geen opnames meer? - tante Mars? Hoe staat het met de groei? - Loran? Word je al gek van de bedrust? - Yess? Laat Marcel je een beetje met rust en is Darren lief? - Marjan? Goed dat je de brief geeft. Succes! Ik vergeet nu een heleboel mensen (sorry!).. komt later op de dag nog wel (heb verlof en dus 'alle' tijd van de wereld.. zover dat opgaat met een rondrennende dreumes!) Oja, gisteren kleertjes van Kick uitgezocht.. wat klein allemaal! Heerlijk, ik heb alles in de was gegooid (ondanks dat het allemaal keurig gewassen opgeborgen is!)
@cygnet, bedrust is moeilijk Gisteren de tuin viir het huis aangepakt, merk nu we dat dat niet had gemoeten (maarja nesteldrang). Wil het liefst de ramen nog doen, en de zolder straks, maar daar heb ik geen energie voor.. Hoe is het met jou dan??
Dat is wel schrikken he ,misschien is je beep wel gedraaid .......Fijn dat beep weer volop aan het gymnastieken is ..... kknuufff