@pip: Jordy is nu vandaag thuis. Dus zo slapen zit er niet in, jammer genoeg. Ga straks wel even liggen als hij ook weer in bed lig Doe jij ook rustig aan!!!! @alpenmama: Ik heb dat ook wel eens. Denk dat het kindje dan van de ene kant naar de andere kant verschuift met zijn ruggetje. Als je het niet vertouw moet je gewoon je vk bellen om te vragen wat dat kan zijn.
@Cygnet: Als het goed is krijg ik vandaag nieuws van tante, ze heeft vandaag weer een groei echo en morgen gaat ze trouwen...(Hmmm maar even snel een kaartje schrijven...)
Goedemorgen.. Grrrrrrr dat slapeloze nacht beginne nu voor iedereen aan te breken lees ik:S Hier ook weer moest continu plassen steeds mega harde buiken die dede togh pijn en mega steken in me billen en me onderrug. Alpenmama das wel ff wennen beebje hier draait regelmatig met rugje van ene naar andere kant zeer apart gevoel maar oook wel mooi
Ga ff douche dames Heb weer die lekkere pijn onderin me rug en me buik trekt voelt naar mijn idee net zoals die zondag als ik werd opgenomen maar miss trekt nog weg door lekker te douchen Tot zo
hahahaha Tammo?! WTF is dat? Dat kunnen wij hier niet geloof ik.... Nou ik ging om 2 uur naar bed maar was te wakker, dus heb nog een uur tegen Erik liggen lullen en draaien...En om net voor 6 werd ik wakker misschien strakkie's nog ff een dutje voor Marjan . Vanavond in de rij voor kaartjes voor de feesttent met koninginnedag.....Heb er nu al zin in . Helaas geen drup alcohol dit jaar, maar ach zo lekker zijn al die flugels niet eigenlijk....
Oh en Loran: Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloriaaa, in de gloooooriiiiiia! Hieper de piep, HOERA! Hieper de piep Hoera!!! Hieper de piep HOERA!!!!! Gefeliciteerd meid. (sorry dat ik een beetje vals zong, maar heb echt mijn best gedaan om het zuiver te doen...)