eet ze babe! ik ga mijn zinnen even verzetten oh ja vergeet trouwens bijna nog iets: Sur was eergisteren weer naar ziekenhuis geweest ivm weeenactiviteit maar gelukkig zette het niet door en hoefde ze niet in het ziek.huis te blijven... via echo bleek dat ze geen ontsluiting veroorzaakten , de weeen ze is nu 32 weken zwanger. afwachten dus maar weer... ze houd me op de hoogte iig!
Nou er staat inmiddels al wel een kater, minstens een half uur voor het raam te bleren dat ie naar binnen wil,maar ik heb echt geen zin om op te staan. Hij wacht maar even tot ik zin heb in wat drinken
We gaan er ook in eerste instantie naar toe om te luisteren wat ze te vertellen hebben en de eerste vraag is dan ook. En wat als we hem niet laten opereren, wat zijn dan de consequenties en of het evt ook op latere leeftijd kan.
BABE trut :x:x:x *waggelt naar de frituurpan* Jouw schuld en ik stel jou persoonlijk aansprakelijk voor mijn aangekomen kilo's Hmm ik zag veel aardbeitjes, ik ben er gek op Ook mooie trouwfoto's, ooh ik was toen ook zooo slank *droomt weg*. Denk niet dat ik dat ooit nog ga halen Over de taart, hebben wij laten maken bij Dunya's in Rotterdam, daar gaan we ook de taart voor het kraamfeest weer bestellen Het was een taart met thema Disney, wij zijn namelijk he-le-maal Euro Disney freak Asszz: Wat een mail :x Kan me voorstellen dat je pislink bent :x Helaas is het idd wel zo dat als je geen vast contract hebt, ze je contract gewoon op de verlengingsdatum kunnen beeindigen, zelfs zonder reden In ieder contract staat namelijk de standaard zin: Contract voor bepaalde tijd welke bij goed functioneren omgezet wordt per die en die die datum in een contract voor onbepaalde tijd. Helaas kunnen ze hem dus om de stomste reden niet verlengen, zelfs als ze zeggen dat je niet goed kan opschieten met je manager bijv... Maar nu hoor je donderdag dus meer over een vast contract of niet? XXX
Surayya; maakt het wel spannend zo. Hoop dat de kleine nog voorlopig lekker bij d'r blijft. Huisdieren : Die hebben het nu ook wel zwaar
ik ga even wat werk verrichten in huis meiden! zodra ik wat van manlief weet horen jullie het!!! ondertussen wel blijven duimen hé!!!! thanks
Zo goedemiddag dames! jeetje wat is er weer veel gekletst! @Loran: Gefeliciteerd!! @YenD: Nog een beetje kunnen slapen meid? Ik had inderdaad vernomen dat ik pas in week 37 mag bevallen Ook ik ben zo'n ziekenhuis in/uit geval, helaas. Vanaf week 23 in de ziektewet dus eigenlijk heb ik wel genoeg tijd om hier gezellig mee te kletsen. Volgens mij heeft bijna iedereen een slechte nacht gehad haha
Dames ik ga lekker even op de bank liggen en hoop dat me ogen nog even dicht vallen. Dan kan ik er vanmiddag weer tegen aan hoop ik Heb nog zoveel te doen voor ik ga bevallen. Zelfs de geboortekaartjes zijn nog niet helemaal klaar ****SCHAAM****
Krokketten wil ik ooooooooooooooooooooooooooooook! Maar helaas geen frietpan op het werk laat staan kroketten en om nou helemaal bij een snackbar te gaan halen... Dag ja hoor wij blijven lekker duimen YenD flinke buik... trouwen wil ik eigenlijk niet maar voor een roze jurk wil ik misschien wel een uitzondering maken! Linnie wel fijn dat het iets beter gaat met Jordy... hopelijk kunnen ze in maastricht iets voor hem betekenen.
Hey Schatjes ik ga ook even mijn ogen sluiten. Moet vanavond wel fris en fruitig in de rij voor mijn kaartjes he?! Tot later!