Marjand heb ook even je trouwfoto's bekeken... NICE!!!!!!!!! Ik vind de jurk erg stoer. Is het de eerste keer trouwen voor jullie allebei?
Nou meiden ik ga maar is de douche opzoeken en daarna heel even naar het centrum voor nieuwe bh's. Vorige maand allemaal nieuwe gekocht maar het is alweer allemaal te klein Toch maar is wat minder eten haha Fijne dag allemaal!
Zo, wat een hoop bij gelezen net.. Net het centrum in geweest. en kom ik terug, kom ik tot ontdekking dat vriendlief nog lekker op 1 oor ligt (en niet wakker te krijgen is). Dus zelf de zolder maar op (enge vliso-trap), en de bende opgeruimd.. Ben ook blij dat ik nu zit, en niet meer hoeft te tillen. Auw, dat doet pijn zeg.. Straks mijn vriend maar even vriendelijk bedanken, voor het opruimen van de zolder (kijken of het kwartje valt). Ga zo lekker liggen, en hopen dat de pijn weg gaat...
Loran niets ten nadele van je vriend maar denk niet dat kwartje bij hem gaat vallen sorry dat ikzeg maar vind egt dat ie stuk meer rekening met jou moet houden jij moet rust houden en dan laat hij toe dat jij alles opruimt:O die van mij zou ervoor zorgen dat ik niet eens naar boven hoefde
Meneer heeft anders 4 zware dagen die hem tegemoed spelen.. Hij is nu 4 dagen vrij (kwam vanmorgen uit de nacht), en zal hem op een andere manier gaan aanpakken. Doe zaterdag niets voor de visite (mag hij lekker allemaal gaan doen, want ik blijf op bed liggen), kijken hoe hem dat bevalt (normaal moet ik nl. alles doen en regelen, en meneer blijft maar zitten.
Loran idd gewoon zelf lekker gaan zitten/liggen en je kerel laten lopen ik bedoel hij wilt togh ook dat goed met je gaat en niet dat je dadelijk al ligt te bevallen
Bevallen moet ik zo lang mogelijk uitstellen, ten goede van de kleine. Dat ik in het ziekenhuis lag vond hij al erg (tjah, wie maakt anders het huis continu schoon?), en wou niet dat ik dara weer zou liggen.. Heb gelukkig nu mijn moeder gevraagd, die 1-2x in de week even komt helpen (was opvouwen/strijken en opruimen , stofzuigen en dweilen). Mijn schoonmoeder had ik over de vloer, maar weggestuurd. Die neemt ongevraagd schone kleding mee om te strijken (ja klinkt heel lief), in een huis waar het echt blauw staat van de rook. En ik dus continu schone kleren weer opnieuw in de was kan gooien. Vind dat zo smerig, vooral de kinderkleding.. jakkes.. Ook het hemeltje etc. wat ze (echt heel mooi en heel lief) heeft gemaakt, heb ik met febrese ingspoten, en de ramen staan continu open. Als ik de bekleding krijg, gaat dat eerst met febrese, een paar dagen de buitenlucht in.. Om zo die lucht eruit te krijgen/halen. \zijn verder wel schatten van mensen, maar soms..
hoi meiden! gelukkige verjaardag loran! ikke een middagje verlof, en het is nodig: heb overal pijn en ben doodmoe. vanavond naar de gyn op controle, ik ben benieuwd
Loran hahaha iddd iedereen wilt dan graag alles voor je doen maar wij doen liever ook alles zelf vind al moeilijk genoeg om toe te kijken hoe mijn kerel de was aan vouwen is kan ik egt niet tegen want hij vouwt zo anders dan mij hahaha
herkenbaar. Mijn vriend probeert het wel eens hoor (hij mag alleen de handdoeken, theedoeken etc. doen, en de ondergoed ) Zijn op zich heel makkelijk, maar elke keer weer opnieuw uitleggen hoe ik dat graag wil hormonen
PPfftt word ff gek weet niet hoe ik moet zitten ddie vervelende rugpijn gaat niet weg harde buiken zijn ook lekker bezig en ben alweer paar keer naar wc geweest want me darmen vonden nodig om de boel te legen ggrrrrrr
Hallo floor.. Vraag het me al een tijdje af.. Ook een mei-mama? Zie je nl. regelmatig meelezen.. maar je nooit (ergens) posten
GRRRRRRRRR nog niets gehoord.... manlief laat de moed al zakken... arme schat... zou het zo fijn voo rhem vinden als hij daar weg kan ( huidige baas.. ) BEL NOU!!!!!