Heb nl. dinsdag gehoord dat wanneer het om de 10-15min. harde buiken heb, ik moet bellen.. En dan heen moet voor een CTG. Alleen wel zelf aangegeven dat ik niet eerder zou bellen, als het minder dan een uur duurt (wil het min. 1 uur gaan bijhouden, voor ik bel )
Ik ga idd ook pas bellen als er regelmaat in komt zit de meeste tijd liver thuis uit dan in ziekenhuis dan hou ik gewoon aan wat ze jou verteld hebbe
Ik ga idd ook pas bellen als er regelmaat in komt zit de meeste tijd liever thuis uit dan in ziekenhuis dan hou ik gewoon aan wat ze jou verteld hebbe zal zo warme kruik op me rug doen
Heb hetzelfde, daarom stel ik het ook langer uit, voordat ik bel ziekenhuis moeten we toch liggen uiteindelijk, dus nu lekker lang thuis blijven!
Dank je natas.. was al weer vergeten dat ik die ook moet halen voor mezelf (een kruik ) Zal die zo meteen halen, anders vergete ik het weer Zo eerst eten voor de med.
ja echt balen........... laat het dan weten als hij het niet is geworden... die onzekerheid is nog erger..........:x
Ik ga off dames, ff een usb stickje halen met de het geboortekaartje en naar de Fysio! Loran en Nats: rustig aan Dag: ik blijf duimen en hoop houden!! Doeg
BEL NOU inderdaad, duurt wel lang zo hoor!! hoop dat het een positief teken is!! De kroketjes hebben me goed gesmaakt Wat BH's betreft, mijn boobs zijn totaal niet gegroeid.... gewoon echt NIET misschien een half cupje, maar als ik verhalen lees in de blaadjes over huge boobs en grote bruine tepels... mijn boobs zijn echt niks veranderd!! hoop dat dit lekker zo blijft na de bevalling ga geen BV geven, dus krijg dan hopelijk ook geen theezakjes?? we shall see... Loran en Natas rustig aan he met die buikkies!!
@ boobs: groter zijn ze hier wel en zeker de tepels zijn ook mega veranderd veel groter het tepelhof dan en ook veel donkerder gekleurd.....