wat eten jullie eigenlijks vanavond? ik heb nog helemaals niet bedacht en eigenlijk heb ik ook niet zo veel zin om te koken....
denk dat ik echt voor het makkelijk ga en pizza ofzo bestel.......... eerst die stress van het wachten maar eens dealen...
Dag: Wat vetje stom zeg dat ze nog niet gebeld hebben :x Daar zou ik ook echt niet tegen kunnen Boobs: Hier wel onwijs gegroeid, niet leuk meer Ga geen bv geven maar weet van de vorige keer wat stuwing met je boobs kan doen, my god Lunch: Was heerlijk, had 2 pistoletjes met kroket Diner: Gekookte aardappels, boontjes en een kip cordon bleu Verder weinig te melden, ben echt uberlui vandaag Ga zo maar eens douchen En daarna begin Oprah en Wie is de chef dus dat is wel leuk Manlief moet vanavond weer weg dus echt gezellig is het niet zo..
Mijn hemel, wat hebben jullie weer gekletst.....heb even snel doorgebladerd.... Mooie foto's gezien van buiken, buiken met baby, man met baby, trouwjurk heeeel bijzonder, mooie taart......leuk! Ik lees over kroketten!!! Hou op aub! WIL IK OOK!!!! Maar we hebben NIETS meer......wie doet even wat op de expresspost? Heerlijke paaslunch gehad met grote opkomst. Nu heerlijk last van mijn rug en moe.....pffff Dag, wat duurt het lang!!!! Spannend!!!
Hier ook nog even bedenken wat we gaan eten vanavond... Heb echt nergens zin in!! Geen eens zin om naar de winkel te gaan... ben gewoon zooooo lui..... Hopelijk slaap ik a.s. nacht echt wat beter dan nu!!! ppppfffffffff
zeg meiden voelen jullie de baby ook zo goed daar beneden? alsof hij/zij met de handjes grijpt met scherpe nageltjes?
Dat aten wij gisteren.. precies het zelfde... gekookt eitje door de spinazie... en nog appelmoes erbij!
Hier net visite gehad van me pleegouders egt mega leuk spijkerbroekje gekregen voor de baby zit nog steeds met kruik in me rug
hier is beep vandaag mega-actief , heb er een beetje menstruatiepijntjes van , zo'n zeurderig gevoel , en mijn buik is ook bij geen activiteit ook hard ......Miscchien indalen ? weten jullie het ??????????????????????????????????????????????