Dat gekookte eitje en appelmoes , komt hier ook op tafel !! Anders lust manlief zijn spinazie niet zonder eitje ..
@ Natascha: Is je buik al wat rustiger?? @ Dag: Nog steeds niets gehoord?? @ YenD: Hoe is het bij jou met de harde buiken? Dames hier een klein dillema.. Ik zou morgen gezellig wat gaan drinken met een vriend/kennis van vroeger om gezellig bij de kletsen enzo. Harstikke leuk, ook echt zin in! Maarrr het begint er toch steeds meer op te lijken dat het een date is ipv gewoon gezellig wat drinken..
Dan weet ik niet of ik zou gaan , of het eerst van te voren duidelijk maken dat jij dit niet als een date ziet !!
mamamei neee nogal onrustig ben nu net begonne met timen. Ik zou idd eerst goed duidelijk maken dat geeen date is
zo ben ik weer... nog steeds niets gehoord nee.... echt balen maar ja dan zal het wel een lastige keuze zijn voor ze! maar ze zullen de knoop toch een keer door moeten hakken... maar goed we kunnen niets anders dan afwachten en blijven duimen........... krijg echt rsi hihi! maar goed zolang de uitslag maar goed is vind ik het best! heb net wel even mijn frustratie gebotviert op het in elkaar zetten van de box! die staat nu ook te pronken in de huiskamer..... oh en ik zo beloofd vandaag rustig aan te doen....
haha dat is waarschijnlijk wel slim ja Mijn vriend heeft rond 25 weken zwangerschap de benen genomen omdat hij het allemaal niet meer zag zitten en er bij nader inzien toch niet aan toe was om papa te worden(kleuter). Dus sindsdien doe ik het alleen en dit gaat prima. Alleen nu woon ik weer in mijn geboorteplaats en dan kom je ook weer veel oude bekenden tegen. Deze vriend waar ik op doelde ken ik dus al langer en sinds kort weer goed contact mee, als vrienden. Nu zouden we morgen wat gaan drinken. Sinds maandag smst hij ook erg veel voor zijn doen en hij is eigenlijk net iets te lief om me alleen maar aardig te vinden.. 2 weken terug kwam bij met een draagzak van lodger aanzetten, de week ervoor een boxkleed.. dat soort dingen. Nu blijkt uit de smsjes wel dat hij mij inderdaad meer als aardig vind en dat het 'gezellig iets drinken' vanaf zijn kant ook een date zou kunnen zijn.. Hij is wel heel duidelijk en zegt dat als het niet wederzijds is dat het ook prima is, dan zal hij er niet meer over beginnen. Maar het kriebelt wel.. Zit mezelf nu alleen al weer druk te maken over de reacties van de buitenwereld haha kan er ook niets aandoen..
Jep voor allebei de eerste keer...We woonde al een dikke 7 jaar samen maar we wilde voor dat we aan kindjes zouden gaan denken trouwen...En dat is gelukt.
Mamamei, als jij je er prettig bij voelt is er toch niets aan de hand! Go for it zou ik zeggen.. en de buitenwereld moet je schijt aan hebben!
beebje heeft weer de hik.. nu vroeg ik me even af : als jullie beebje de hik heeft waar voelen jullie dit dan? ik voel het in mijn rechter zijde en daar zie je het ook alleen duidt dat dan op dat daar het hoofdje nu ligt? of hikt het met het hele lichaampje....
@mamamei: tja als het gevoel wederzijds is , kun je dat toch niet onderdrukken?! gewoon doen wat jij wil en dan zie je wel verder... de buitenwereld trekt toch wel zijn/haar conclusies ongeacht welke keuze jij maakt.......
Mama mei jeetje wat een verhaal zeg bah idd egt neit leuk dat je vorige vriend ervandoor is gegaan nog wetl contact? of helemaal niet meer? En als je die jongen leuk vind zou ik gewoon gaan drinken morgen scheit aan de rest
Ja ik doe me best het contact te onderhouden.. het blijft toch de papa van de kleine. Kost alleen veel moeite omdat er vanaf zijn kant niets komt. Misschien ook wel stom hoor dat ik me best ervoor doe maar ik wil gewoon dat die kleine ook een kans heeft op goed contact met zijn vader.. Ik kreeg net een smsje: Wat jij wilt schat. Gewoon iets drinken of een date? Heb toch maar de stoute schoenen aangetrokken en voor date gekozen haha met als resultaat dat hij me nu morgen uit eten neemt ben nu al bloednerveus!