MEI 2010 mama's deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipelina, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Beebje hikt voel het altijd links helemaal onderin me buik:D

2. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Leuk man! En Spannenddddd..... :D

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    gelukkig het hele lichaampje :D dan is de kans dus groot dat beebje nog precies hetzelfde ligt : met koppie naar beneden!
    maar goed moet vanavond toch nog naar de VK dus hoor het wel :D

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Meimama: Gewoon lekker aan toe geven....Kan jou het rotten wat de rest vind. Go for it! Jij hebt er niet voor gekozen nu alleen te zijn en als het goed voelt waarom niet proberen....

@Dag: Wat een rot mensen, ze kunnen je toch niet zoooo lang laten wachten?! En die hik heel het lijf hikt want ik voel het dan bewegen van mijn kruis tot aan mijn ribben....

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Whaaaaa :$ Heerlijk toch?! Weer dat spannende gevoel hebben bij een date?!

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    super spannend meimama! alvast veel plezier :D

Tja marjand... ze laten ons wel wachten idd.... nou ja we zien het wel.........

7. mamamei

mamamei Actief lid

10 mrt 2010
    115
    0
    0
    omgeving dordrecht
    Nou, ben benieuwd wat de VK vanavond zegt Dag! Ik voel het tenminste altijd rechts vooral en frummel ligt nog netjes met zijn hoofdje naar beneden:D

Ik ga nu maar even boodschappen doen voor het eten van vanavond. Pasta met 4 soorten kaas:D het water loopt nu al in mijn mond haha

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    spannend morgen date;)

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Ja dat wist ik niet , maar als het wederzijds is , zou ik niet weten wat je tegen moest houden !!

10. mamamei

mamamei Actief lid

10 mrt 2010
    115
    0
    0
    omgeving dordrecht
    Inderdaad erg spannend dames! Mag ik me weer gaan afvragen wat ik zal aantrekken haha dat is lang geleden! Want buiten het feit dat hij heel erg lief is, ziet hij er niet bepaald verkeerd uit:D
    Helemaal mijn type haha erg lang, donker haar, donkere ogen eigenlijk gewoon erg goed haha

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Lady's ga weer off stap nu al onder de douche....Ja,ja ik weet het stinkerd.....Kan me lekker niks schelen. En dan ga ik naar een vriendin en daar lekker eten.

Later!!!

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    veel plezier marjand!!!

13. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @meimama: Veel plezier met je date, geniet ervan en zovele hier zeggen....de buiten wereld lult toch wel (zeker in de omgeving van Dordt. Kom zelf uit Dordrecht ;) maar woon sinds een paar jaar in eindhoven). Lekker aan je eigen geluk denken.

Hik kindje: Hier gelukkig niet zo vaak de hik, maar als die het heeft kan het lang zijn. zelfs tot het gata vervelen.

Jordy: Net al weer 39.6. Dus weer een zetpil gekregen en daar bed gebracht. Ha dd e HA gebeld. Begon die assistente te zeuren dat ik laat ben. Jaaa las er s'morgens niks aan de hand is en hij na het slapen opeens hoge koorts heeft. Kan wel s'morgens bellen, maar dan zeggen ze toch van ja hij is toch vrolijk. GRRRRRRR stel mutsen ide er achter zitten.

@Marjand: Sschaam je :p:p:p:p

Uhhhhh.......... denk denk. Ik wilde nog ergens op reageren maar kom er niet meer op

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    go for it, mamamei

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

veel plezier!!

16. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    mamamei: ik zou zeggen ga ervoor als je op hem valt. wat maakt jou de rest nou uit. Je hebt recht op geluk! en al helemaal na wat je hebt meegemaakt. het is niet zo dat jij een einde hebt gemaakt aan de relatie voor een ander. Genieten!!!!!! Ben je er al uit wat je aan gaat trekken??? haha!

en andere meiden bedankt he!!!! als ik hier meelees, krijg ik ook altijd van die lekkere trek. De tompouzen en de vienetta ijs liggen in de vriezer. Maar kroketten! hhhhhhhhmmmmmmmmmm! Ach ja!!!! ben nog steeds niet op het gewicht dat ik had voor de zwangerschap!

Hikken: voel ik iedere keer ergens anders. Ligt er maar net aan waar de baby het meeste contact met mijn buikwand maakt.

Aszz: lekkere manier van communiceren heeft die baas van je!!! vind dit soort dingen ook niet passen in een mail. Heeft ie zeker meer lef om het te mailen maar schijt ie in zijn broek om het in je gezicht te zeggen. Hij wapent zich gewoon voor jou reactie lijkt het wel, terwijl als ie normaal doet er niets aan de hand is.

Marjand: echt een hele bijzondere jurk had je aan op je trouwdag!!! ik ga volgend jaar trouwen. Ben laatst eindelijk gevraagd!! Ik ben er ook nog niet uit of ik in het wit ga of een andere kleur. Zie wel wat me het beste staat en als dat zwart of knalroze is,..... hoewel ik denk dat mijn aanstaande(ahum) wit wel het mooiste vind. Misschien wit in combi met rood. Je hebt trouwens echt een enorme buik. Ik snap wel dat je huidje die strech erin even niet zo fijn vind. Maar boeiuh!! misschien kun je na de bevalling aan vacustep gaan beginnen. Is goed voor het genezen van de striemen.

Nou heb ik nog een mooie buik voorbij zien komen, maar ik weet niet meer van wie.....Nou voor wie zich aangesproken voelt! ha!

Loran....van harte gefeliciteerd!!!!!

Linnie...de dokter had toch zelf gezegd dat je moest bellen als het slechter ging??? arme ventje!! heel veel beterschap met hem.

Verder groetjes aan iedereen!!! ik ben wat enthousiaster met meelezen dan reageren, maar komt omdat ik aan het eind gewoon even niet meer zo goed weet wat er besproken is.

Heeft tante mars al ge'smst trouwens???

Het valt me echt tegen hoeveel vrouwen er probleempjes hebben met hun gezondheid tijdens de zwangerschap. Hoe komt dat toch?? Ik loop ook al de hele tijd thuis, maar gelukkig nu met zwangerschapsverlof en niet meer ziektewet. Klinkt toch leuker! Naast de hyperemesis tot nu toe alleen veel last van de indalingsweeen. Die zijn echt heel pijnlijk.

17. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ooooow ja over meelezers....ik denk dat het er de komende tijd wel meer gaan worden. Aangezien de aprilmeiden ook al begonnen zijn, zijn de anderen vast benieuwd wanneer in mei de eerste gaat komen. Met 1 a 2 weken mogen de eerste beginnen toch?!~Dan is de 37 weken grens voor de eersten gehaald.

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Natas, hoe gata het nu met je??

19. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    nou ik ga ook zo off want manlief is onderweg naar huis......
    tot nu toe nog steeds niets gehoord dus zal wel niets meer worden ook voor vandaag... schandalig als ze het wel beloven vandaag erop terug te komen.... maar goed ik houd nog hoop!
    vanavond nog naar de VK en denk dat manlief even weg wil om zijn zinnen te verzetten dus waarschijnlijk gaan we ene bakkie doen bij mijn zwager...
    fijne avond meiden en tot morgen!

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    oh ja en iedereen iig bedankt voor het duimen!!!!
    hopenlijk heeft het toch nog ergens geholpen!

Deel Deze Pagina