hi.. net even gegeten, en even een kort berichtje.. Wat zijn stekende pijntjes vanuit je vagina (van de buitenkant). Om de 15min. voel ik die ellendige steken.. Met mijn vriend afgesproken, nog aan te kijken, en anders belt hij. Wil nl. niet op mijn verjaardag ziekenhuis in. Rugpijn wordt ook meer.. Kruik geeft maar heel licht een verlichting.. Maar die steken, oef.. (net alsof ik beetje mee moet persen/druk geven ofzo). Pas dan gaat het sneller weg
Ik zou toch bellen Loran ....................Volgend jaar is er weer een verjaardag ,,,,je raakt nu gespannen van wat je allemaal voelt en dat maakt het misschien alleen nog maar erger ... kknuuffffff
Lijkt mij geen indaling meer, aangezien de kleine al ingedaald lag, en verder kan volgens mij niet, dan ligt ze eruit... YenD, anders jij ook bellen he!! Natas.. hoop dat het afzakt..
Loran klinkt togh wel dat er regelmaat inzit bij jou he bellen hadden we afgesproke zodra er regelmaat kwam hoe lang kijk je het nog aan?
De pijn onderin de rug hoort er allmeaal bij zegt ie omdat alles aan verweken is maar ik had hem nog niet verteld dat het door me hele rug trekt dus nu wist hij het niet meer hahaha
ben pas aan het timengegaan sids 17.45 . Wacht tot 19.15uur denk ik.. Ga zo weer liggen.. zals ik zit, zit ik niet lekker..
Loran nou ff goed tijd bij houden Elke keer als ik harde buik krijg komt kindje ook met rug/kont helemaal omhoog aan 1 kant vet maf gezicht
@dag: Das irritant als een werkgever nu al zijn afspraken niet nakomt. Hoop dat jullie toch nog goed nieuws krijgen. @loran: Mischien is je kindje nu wel ingedaald. Bij Jordy had ik ook heet gevoel dat ik alleen wijd-beens kon lopen. ALs je het niet vertouwt zal ik gewoon bellen hoor. @Natascha: Als je zo'n alst heb zal ik gewoon even bellen @pip: Komt zo wel erg dicht bij als ik het zo lees allemaal. @eigenwijze dames: Als je het niet vertrouw gewoon bellen En niet zo eigenwijs zijn. Jordy: De ha belde om 16.40 eindelijk eens op dat ze Jordy toch wel graag wilde zien, maar moest wel snel komen, dus snel zijn jas aangetroken en in zijn pyama naar de dokter. Hij heeft dus een fikse keelontsteking, dus nu een ab-kuurtje erbij.
Nou schiet niet op hier. Kan niet meer rechtop staan van de pijn in m'n rug en achter elkaar door harde buiken. Wordt er gek van! Zo ff kijken hoe het gaat als darren op bed ligt. Loran en natas; spannend zo hè hahaha!! Pip: als de baby niet in de couveuse hoeft, moet hij dan wel in het ziekenhuis blijven? En tot 37 weken dan of zou hij wel eerder naar huis mogen?
Dames, we Bekijk bijlage 62454 allemaal tot min. week 37 hoor! Daar ga ik aan (proberen) te houden, nu de kleine nog..
YenD, hoop dat het zo wat afneemt.. Linnie, arme mannetje.. Weer een AB-kuur erbij . Zo sneu als de kleintjes ziek zijn.. Hoop dat de AB snel aanslaat