Goedemorgen meiden, DEEL 4?!?!?!?! Mijn hemel......ik heb alleen deel 4 vanaf pagina 1 gelezen. Veel slechte nachten lees ik, hier net zo.....beroerd geslapen, veel plassen en gewoon pijn bij het draaien. Blegh. Ben echt wel vermoeid nog. Maar ja, ik moet gewoon weer aan het werk he....pfff ga dat echt niet volhouden tot het einde hoor. We zullen zien. Donderdag bij de gyn geweest. Alles leek goed, bloeddruk, urine, beeb lag nog steeds met hoofdje naar beneden. Vanaf nu kom ik voor controle in het ziekenhuis waar we ook aangemeld zijn voor de bevalling. Over twee weken controle MET echo omdat ze nog wel even willen zien hoe groot de baby is....ligt nog steeds voor volgens haar.....we zullen zien. 35 WEKEN !!!!!
Zou ik ook doen , een keer teveel controleren kan geen kwaad ., maar dit kon het idd wel eens zijn ..........kknuufffff
mijn positiespijkerbroeken heb ik ook nie tmeer aan, zit niet lekker meer, hier alleen maar leggings met jurkjes/tuniekem of mijn slobberbroek zodra ik weet dat ik de deur niet meer uit hoef gaat die aan!! heb voor na de bevalling 2 broeken bij de HM gekocht, een driekwart zwarte joggingbroek en een lange zwarte, zitten beide in de tas! heb de tas gister helemaal afgemaakt, de kleertjes voor beeb erin zal zo de accu's van de camera ff opladen, kan die er ook in, spannend!! rustig aan Natas, en inderdaad voor de zekerheid ff bellen!!
heerlijk hoop alleen dat ik mezelf ook in kan houden qua nesteldrang niet dat alles gedaan is en ik de rest van verlof me geen invulling meer kan bedenken maar ja kan niet zo goed stil zitten.... missie van vandaag is iig de huiskamer even grondig stoffen & foto's maken van de babykamer ! verder even wat fruit halen maar meer ook niet....
thnx dames ga strakjes ff bellen. Want volgens mij hadden ze gezegd dat me harde buiken geen pijn mochten doen maar dat doen ze dus wel. En word sinds gsiter heel de dag al door de hond achtervolgd ligt continu strak tegen me aan kwam net benede en hij kwam direct weer strak tegen meaan liggen hhmmzzz vreemd allemaal
Sow dan 4de deel @ Natas: idd ff bellen, vaak hoor je dat een bevalling op deze manier begint! @ kindjes met puffers: las in vorige deel nog wat over kindjes met puffers, Mika zit ook weer aan zijn max sinds afgelopen weekend, ik hoop zo dat we niet weer richting longonsteking gaan @ slapen; is echt een drama hier.. Word zo vaak wakker om te piesen, en kan daarna de slaap niet meer pakken! En dan lig ik maar te draaien en te keren van linker op rechter zij..pfff @ sex: nou ik wil nog wel hoor Maar vriendlief vind het niks
sex??? nog steeds een wekelijks onderdeel in ons leven. @ natas: spannend meid! Auau stomme heup... ik ga het wel voelen hoor... @ babe: succes met opsluiten... whahahaha
Hmm, inderdaad vreemd Natas van de hond.....wellicht voelt hij ook iets!!! Ben benieuwd wat ze zeggen....... Vraagje: wat draag je eigenlijk tijdens de bevalling? Gewoon een groot shirt ofzo? Misschien een domme vraag......maar ja....ik ben wel nieuwsgierig
ik heb zo'n blauwe big shirt met een beer erop m'n groeiBH aan en een positieonderbroek, al zal die wel meer uit zijn dan aan heb wat sokken mee, en een vest!
ik had mijn goede Pyama aan , was er nog niet echt op voorbereid , en de gyneacoloog ook niet ..Maar ik had er idd een groot t shirt voor bij ......................ga ik nu weer proberen op tijd aan te trekken , en anders goede shirt ff nachtje laten weken in de badedas gaan alle "bevallingsvlekken " eruit ..maar dat weet je kraamverzorgster ook wel !!! Als jullie die hebben tenminste ..