Hahhahaha, ik denk nog wel meer als dat, als onze hond met zijn flos schud en tegen me aan slaat. VErga ik van de pijn ( En ik ben ook een harde). Jordy wrijft alleen maar over zijn hoofd en zeg dan lachend auwww. Terwijl er een hele paarse bult op zijn hoofd te voorschijn kwam.
hahahhahaha. Snap je nu ook gek wordt van artsen die zeggen dat kinderen echt wel laten zien als ze pijn hebben. De mijne zal wel een uitzondering zijn, maar die doet het dus niet
Pip; Heb trouwens die bv-zakjes besteld van medela op die site. Als het goed is heb ik ze morgen binnen
Tante Mars, fijn dat het beter gaat!! Hoop dat alles uiteindelijk allemaal goed komt. Ik snap niet zo goed waarom er dames niet naar het ziekenhuis gaan als ze serieus denken dat het weeën zijn... Ik noem dat niet eigenwijs, maar onverstandig. Deze baby heeft nooit niet de hik, heel gek. Nathan om de haverklap, toen was ik bang dat hij te vaak de hik had... en nu helemaal geen hik en dat is natuuuurlijk ook niet goed. Ik heb ook die zakjes van Medela besteld! Zat te twijfelen tussen het Via systeem, maar toch gekozen voor de zakjes.