Ahhhh voel me nu heel slecht....joh!!!! Zit hier nu met een enorm schuld gevoel. Vind je er niet stom uitzien!!! Maar dacht dat je een klein vrouwtje was....ofzo iets...
Nou dat zal toch wel mee vallen....Maar je moet toch geen enkel risico nemen met die kleine hummeltjes....Kwam misschien wel erg hard over zo op de pc maar kan hier niet zo heel goed tegen snap het niet. Ja begrijp wel dat je liever niet in het ZH komt maar wat wil je dan...een kindje wat lekker thuis komt en het niet goed doet....Nou ja ik ben ook maar blond dus zal het wel niet begrijpen...
Oh maar jij bent altijd zo lief dus ik dacht die heeft heel de middag zitten huilen op de bank.... Oh en mijn tanden heb ik net verloren zitten vast gebeten in de meikoeien....
hahahhahah marjand. In de omgeving van Dordt zijn ze allemaal net wat harder, maar dat zijn ze hier niet allemaal gewent Hier in eindhoven heb ik ook moeten leren om wat zachter over te komen
Nou doe meestal wel goed mijn best hoor...maar dit moest er even uit. En ik ben als ik het lees niet de enige die er zo over denkt...
Ik wil die film op rtl 5 kijken.. maar manlief wil voetbal kijken... kan ik dat niet live kijken op de laptop???
Of ze liggen alle3 te bevallen momenteel??? ik ben eens hoor, je moet idd niet spotten ermee, beebjes moeten gewoon nog op hun plek blijven indien mogelijk en het helpt niet om dan maar lekker thuis te blijven wachten lijkt me!!! Asszz ik heb beebje tot nu toe ook pas 1x voelen hikken dus mssn zijn die van ons niet zo gulzig