MEI 2010 mama's deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipelina, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Goedemorgen Lady's ,,

Wens jullie een fijne dag, en hoop dat jullie lekker geslapen hebben ondanks de nachtelijke uitjes naar het toilet (ik had er maar 1 vannacht joepie)...

Ik ga even wat poetsen over een half uurtje ong. zijn de eerste mensen er, DAMN wt vroeg..

Tot vanavond/morgen.

Dikke Knuf

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Fijne dag mars. BEn benieuwd naar de foto's.

Iedereen een goeie nacht gehad??
    Hier opzich wel redelijk geslapen. Om 2.00 was alleen Jordy wakker en niet meer stil te krijgen.
    Dus maar tussen ons in gelegd en toen is hij weer lekker gaan slapen.
    Af en toe werd hij wel wakker van de pijn en kwam dan bij me liggen. SOms boven op me hoofd, dan weer op mijn buik enz. Was p[zich wel fijn zo'n knuffel nacht. ;)

3. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Goedemorgen allemaal..

Dit keer ook een keertje vroeg op ZP. De stucadoor/schilder komt vandaag, dus wekker ging om 7 uur.. En dat terwijl ik 's morgens het lekkerste slaap :x:x

Ga zo ff alles teruglezen van gister.. Ben wel nieuwsgierig geworden naar de verhalen over haar verwijderen :D

Vandaag trouwens heerlijk shoppen met moeders.. Mick gaat straks naar m'n schoonouders, dus heb lekker dagje voor mezelf...

nou iedereen fijne dag maar weer!!

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goede morgen KImm

Zie nu pas dat je zoontje even oud is al mijn zoontje.
    Wanneer is hij geboren? Jordy is van 14-08-08

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mogguh , ga zo eerst eens bijlezen , wat hebben jullie veel geschreven gisteravond ..........................

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    whahaha, succes met alles bijlezen en plaatjes bekijken :D

Goedemorgen!
    weer heerlijk geslapen, heb tot nu toe nog steeds maar 1 plaspauze!! maar gauw afkloppen, gaat echt goed!

Ga straks ff op de koffie bij m'n vriendinnetje en de kleine van 7 weekjes alweer, wat gaat de tijd snel met die kleintjes zeg!!

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Oei verslapen!! Ik ga ff rennen!!

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Goede morgen dames....

Misschien een tip voor de dames die gisteren op tijd naar bed gingen....NIET TERUG KIJKEN / LEZEN!!!! Niet goed voor de nuchtere maag...

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Tante: Een onwijs mooie dag voor jullie!!!! (Vergeet de koffie niet te halen...)

@Kimm: Veel plezier vandaag

@Linnie: Heerlijk zo'n klein knuffelmonster in je bed..

@YenD: Pas je op met rennen....Je bent nu toch al laat die 5 min haalt ook niks meer uit...

@Babe: Heel veel plezier bij je vriendinnetje....

Hier net laat maar zeggen gejogaat met Erik....Hmmm is niet meer zo'n succes nummer laat maar zeggen....

Verder ga ik geloof ik weer een beetje lamballen hier. Van het weekend beetje klussen maar dat is het wel voor deze week...

Hey Babe waar gingen we ook al weer om wedden???? Is het iets lekkers?

10. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Mogguh!

Shit, de waarschuwing van Marjand te laat gelezen :$ Nare foto's zo op de vroege ochtend :(

Babe: Veel plezier bij vriendinnetje en kleine beeb!
    Pip: Toooo much information :D;)
    Marjand: Even serieus; Spoor jij wel :$ En gejogaat, daar heb ik dus echt de kracht niet meer voor :)
    Tante MarsL Ik wens jullie een fantastische dag toe, met heel veel liefde en geluk! Geniet ervan :)
    Meimama: Oeh op date, TE spannend :p Have fun!
    Marjon: Nee doe het niet, lees niet bij *warning* ;)

Zo dat was het even in het kort. Voor iedereen die ik vergeet een dikke knuf!

Hier een boutavond / nacht gehad :( Ga zo de verloskundige bellen, is niet goed dit :( De hele nacht wakker gelegen van de krampen en harde buiken, niks hielp. Ook voel ik de beeb de laatste dagen echt stukken minder en verlies ik sinds vannacht heel veel vocht en slijm (over lekkere praatjes gesproken ;)). Kan om 9 uur bellen, vind het een beetje onzin om nu nog de spoedlijn te gaan bellen...

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte :)

11. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hello

heb niet goed geslapen, heel onrustig, besef plots dat ik echt heel binnenkort kan gaan bevallen....
    dat het nu maar snel vrijdagavond is!

hier vraagt zelfs niemand hoe het is geweest...

12. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Zoontje is van 3 mei 2008.. Ben dus precies op z'n verjaardag uitgerekend!!!! Dus 3 mei maar de benen bij elkaar houden :D

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Het zijn echt eikels daar bij jou op het werk he?! Wat een ongeintresseerde dombo's. Beetje meeleven kan geen kwaad...Dacht ik tenminste...Werkgever is bijna op de zaak toch? Meteen vertellen dan ben je er vanaf...Succes straks

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Oeh Tink...ben benieuwd wat dat nu weer is. Hopelijk gaat het meevallen en kunje snel terecht daar....

En nee spoor niet helemaal, moest erik ook soort van dwingen want die wil niet meer....(Ik geloof ik nu ook niet meer...;), maar goed dat weet ik nu dan toch?)

15. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Tante Mars... Hele fijne dag vandaag!!!!!

@Tinkerbel.. jeetje klinkt niet fijn.. nog ruim een half uur en dan kan je bellen.. en als je het echt niet vertrouwd, gewoon spoedlijn bellen hoor!!!

@Linnie.. Lees net dat jouw zoontje steeds zo ziek is.. echt zielig hè als zo'n kleintje wat mankeert.. dan ben ik liever zelf ziek..

@Dag.. had je manlief al wat gehoord.. heb namelijk niet alles terug gelezen en kom er denk ik vandaag ook niet meer aan toe.. en ben beetje nieuwsgierig (en krijg ondertussen zere duimen van al dat draaien hihi)

16. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    pffffffff, als ik m'n banner lees, krijg ik het toch ook een beetje benauwd. nog maar 32 dagen!!! Zo dus nog maar ff laatste spulletjes kopen..

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Waar gaan we om wedden... hmmm, een cappucino met stuk gebak tijdens de meeting :) wie verliest trakteert de ander!! haha, weet je zeker dat je het aandurft?? en het telt ook niet als Erik je er in een ziekenhuisbed heen moet duwen!! :p:p

18. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ben zo misselijk

wellicht van te weinig slaap en zenuwen

wat zijn we plots allemaal dichtbij hé!!! brrrrrrrrrr

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Deal!!!! Oh en in een bed mag dus niet....Hmmm nou ja ik durf wel (echte dare devil)

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ach meis komt echt wel goed....Zo ff aan de diarree en dan een goede hap lucht en gewoon zeggen...Wat willen ze je doen? Je hebt 2 cm ontsluiting en dat is gewoon niet goed. Klaar! Moet ik in de auto stappen?

Deel Deze Pagina