je gaat je schuldiger voelen als er iets met je kindje gebeurt dan dat je je nu tegenover je werkgever voelt... het is nog een paar weekjes, na je verlof begin je lekker met een schone lei opt werk!
@Arka ik ben het helemaal met je man eens hoor , lekker stoppne @Knokploeg , ik doe mee , hier gieren de hormonntjes soms ook dus enig afreageren wel welkom ! @Floor , ja die zie ik heel vaak meelezen , zijn we zo interessant , kom op stel je eens voor !!!! @Hier ook iets meer haartjes op de buik, lang leve scheermesje van manlief !! Vorige week nog een keer geprobeerd om die muts te scheren maar dat viel niet mee met de buik in de weg @Mamamei , ik heb een hele lieve baas ..... die heeft me vanaf week 10 zelf de ziektewet ingedaan , omdat ik eigenlijk doorwilde ..hij zei me pas terug te komen als het helemaal beter is of als beep geboren is ...jammer genoeg loopt het op het laatste uit ................... @Marjan leuke doosfoto , maar das een oerwoud , jetje mina ........die moet van ondere creme spoeling gebruiken ...... Lekker voor na de bevalling ,al dat gevloei in de bossen @Tante Mars fijne dag vandaag !!!!!
Ben wel heel benieuwd naar Dag.....Hoop dat haar man iets heeft gehoord. Of het nu positief of negatief is je wil het toch weten....
jullie hebben gelijk hoor, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om door te doen met als gevaar dat baby te vroeg komt! ik zal me sowieso rustig houden, meer kan ik niet doen zei de dokter en ik moet er ook niet mee inzitten zei hij, bij een tweede is dat normaal. heb vorige keer drie weken rondgelopen met 4cm!
Bah ben best nerveus Het voelt echt niet goed... Nou ja ik kan over 10 minuutjes bellen en dan horen we het wel.. Manlief kan eigenlijk pas vanmiddag uit werk komen want hij heeft een belangrijke bespreking vanmorgen, maar ja ik heb geen auto... Pff gedoe! Maar ja adem in, adem uit, we wachten het maar af!
Tink: succes! Hoop dat alles goed is. Arka: laat ze lekker de schijt krijgen bij jou op je werk, hebben ze liever dat je op je werk bevalt ofzo? Marjan: hier wel behoefte aan joga, maar moet er niet aan denken om het daadwerkelijk ook te doen lijkt me super ongemakkelijk haha. Ego: God wat kan die darren moeilijk doen 's ochtends! Aan 1 stuk door huilen en piepen om alles, uitkleden/huilen, schoenen pakken/huilen, ff dooreten/huilen (en stikken, want hij kan niet zo snel (allemaal nep)) gezicht wassen/drama!! Man man man!!! Echt een vent, overal om huilen. Hij wordt op dinsdag en dond opgehaald om 08:20 dus moesten wel op tijd klaar zijn. Pff ik duik m'n bed weer ff in, na zo'n ochtend ben ik niet al te vrolijk. Ps, volgens darren wordt vandaag m'n baby geboren (1april) dus we zullen zien
Goedemorgen! Ik reageer straks vanaf de laptop even op iedereen... Eerst ff douchen en wasje ophangen! Tot zo...
YenD , hier is Thijmeook erger in die dingen als Tara ..Tara staat fluitend op ,pakt het liefst al zelf haar kleren uit de kast ( roze jurk of rok ) en gaat zichzelf aankleden ...........
Als het aan Erik had gelegen was er ook niks gebeurd....Maar goed dit was voorlopig geloof ik wel ff de laatste keer. Zo leuk was het nu ook weer niet...Maar ja ben zwanger EN eigenwijs....Dus dacht houd je bek en opschieten nu Fijn he dat kinderen zo lekker aanvoelen als ze op moeten schieten....Maar het is gelukkig gelukt...Nu even niks?
Ach ja, ff een x proberen kon geen kwaad, er zijn mensen die de hele zwangerschap door sexen... Pfff moet er niet aan denken hahaha. Idd als we op moeten schieten is het drama, en daarbij gaat hij gewoon ook te laat slapen door dat stomme uur verschil. Nu ff nix idd, heb vandaag geen plannen gemaakt!! Marjon, jongetjes zijn dan toch anders als meisjes, darren huilt super snel om alles (vooral als hij moe is) ik kan daar echt slecht tegen! Maar gelukkig kreeg ik wel een knuffel van hem, ookal was ik een stomme mama
@tink: Doe je rustig aan. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Gaan jullie nog wat doen vandaag? Ik ga denk ik vandaag maar weer een keer poetsen (Hoezo nesteldrang??)
hier juist een hele harde. Die gaat echt nergens om huilen. Wat er ook is, dus niet alle jongens zijn het zelfde
Thijme huilt hier ook sneller , vooral alshemiets niet lukt .... Klein vb , Patrick had mario kart voor op de WII gekocht en ging dat samen met Thijme doen ..samen 1 stuur vasthouden , ja dat werkt niet als je hem dat wilt leren natuurlijk ......Dus dag erna dacht Thijme dat ik dat ook ging doen ..Ik zei nee jemoet het zelf maar leren ,ok ,eerste bocht ging gelijk mis en huilen ik kan het niet etc...Ik ben toen heel boos geworden en was nog ff harder huilen want daar kan hij niet tegen als ik zo boos wordt .. Maar nu 2 dagen later , wordt hij bijna elke keer 1e en speelt allerlei banen vrij ................... En die knuffel krijg ik daarna dan ook en hij geeft dan ook wel toe dat ik gelijk had ....